امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 22002
بروزرسانی: چهارشنبه, ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ ۱۰:۵۸

برگزاری آئین تجلیل از مهندسین شهرداری مبارکه به مناسب گرامیداشت روز مهندس

به مناسبت روز بزرگداشت خواجه‌نصیرالدین طوسی، شهردار مبارکه در آیین تجلیل از مهندسین مدیریت شهری مبارکه، ضمن تبریک و آرزوی توفیق روزافزون برای این قشر پرتوان، خلاق و نوع آور در عرصه اندیشه از زحمات تلاش گران عرصه مهندسی تقدیر كرد.

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز؛ سید مهندس هاشمی در این مراسم ضمن تبریک روز مهندس، یاد و خاطره شهدای مهندس را گرامی داشته و افزود:  شهرداری ازجمله مهم‌ترین سازمان‌هایی است که عمده فعالیت‌هایش در حوزه مهندسی بوده و خداوند را شاکریم که از توان مهندسان توانمند در شهرداری مبارکه بهره می‌بریم.

شهردارمبارکه موفقیت‌های فنی و تخصصی در دوران  جنگ تحمیلی و سازندگی پس‌ازآن را مرهون خدمات مهندسان رشته‌های گوناگون دانست و گفت: مهندس فقط در ساخت‌وساز نیست بلکه همه عرصه‌های توسعه و آبادانی کشور مرهون زحمات مهندسان است .

وی اظهار داشت: مدیریت شهری مجموعه به‌هم‌پیوسته‌ای است که با تلاش و پشتکار کارکنان شهرداری به‌ویژه تدبیر و خلاقیت مهندسان به اجرا درمی‌آید و بی‌شک برای توسعه و پیشرفت شهر مدیون زحمات این قشر خوش‌فکر و ساعی هستیم.

در این مراسم شهردار مبارکه ، تعهد وبکارگیری از دانش وتوان و تخصص فنی در جهت پیشبرد اهداف سازمانی و تعدیل خطا و آزمون در کاهش هزینه ها و مدیریت ریسک در امورات محوله را از مهندسین شاغل در شهرداری خواستار و رعایت موارد فوق را درجهت تعالی سازمان تاکید داشته اند .

در پایان این مراسم از تعدادی از مهندسین مجموعه مدیریت شهری مبارکه با اهدای لوح ، تقدیر به عمل آمد.

 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top