امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21999
بروزرسانی: سه شنبه, ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ ۱۴:۰۳

جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری مبارکه برگزار شد

جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری مبارکه با حضور اعضاء و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز؛ سعید باقری معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری مبارکه در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری با اشاره به فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر و جایگاه آن از دیدگاه و کلام معصومین(ع)، یکی از اهداف مهم این شورا را شناسایی مصادیق معروف و مصادیق منکر موجود درمجموعه مدیریت شهری و ارائه راهکارهایی جهت توسعه مصادیق معروف و مقابله با موارد منکر بر شمرد.

وی تاکید کرد: همه ما در هر جایگاهی، باید نسبت به اجرایی کردن این مهم در حوزه کاری خود جدیت ویژه ‌ای داشته باشیم.

او با اظهار اینکه یکی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است، بیان کرد: اگر به موضوع مذکور وسیع نگاه کرده و دستورات آن را اجرا کنیم، به طور قطع امورات دیگر نیز به تأسی از این امر اصلاح می شود.

حمید کمرزرد دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان در این نشست ضمن تشریح قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و چارت تشکیلات شورا ، وظایف شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری را بیان نمودند.

و در ادامه وظایف خاص شورای امر به معروف و نهی از منکر را در غالب آموزش، اطلاع رسانی، آگاه سازی، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برای کارکنان، خانواده، احصاء منکرات رایج در حوزه اداری شهرداری و معروفات متروکه را یادآور شدند و تلاش برای ترویج  امر به معروف و نهی از منکر را در حوزه های مختلف را خواستار شدند.

در ادامه این جلسه، اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری به بیان نقطه نظرات خود در خصوص برنامه های آینده این شورا پرداختند.

 







 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top