امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21997
بروزرسانی: دوشنبه, ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ ۲۰:۴۱

پیام تبریک مجموعه مدیریت شهری مبارکه به مناسبت روز مهندس


 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

پنجم اسفندماه سالروز تولد خواجه‌نصیرالدین طوسی یکی از بزرگ‌ترین چهره‌های علمی جهان اسلام که به نام روز مهندسی در تقویم ملی ایران آمده است ، یادآور خلاقیت‌ها ، نوآوری‌ها ، خودباوری‌های مهندسان این سرزمین است.

مهندسان به‌عنوان سرمایه تخصصی کشور، قادرند با بهره‌مندی از قدرت تحلیل و تضارب آراء مطروحه در عرصه‌های علمی ، جامعه را دررسیدن به توسعه همه‌جانبه و پایدار یاری کنند .

روز مهندس روز تجلیل از استعداد، خرد ، توان و اراده منحصربه‌فرد ایران و ایرانی ،روز پاسداشت خلاقیت، ابتکار، نوآوری و ابداع در عرصه اندیشه و عمل و روز گرامیداشت پیشگامان پیشرفت و سازندگی در کشور است.

بی‌شک شایستگی و توانمندي مهندسان ایرانی، امروز در جهان بر کسی پوشیده نیست و امیدواریم  مهندسان توانمند ایرانی بتوانند رسالت خود را در سازندگی، عمران و آبادانی ایران اسلامی به نحو احسن و شایسته به مرحله اجرا درآوردند.

این‌جانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مهندس در دفاع مقدس ، این روز را به جامعه مهندسی کشور به‌ویژه همکاران خود در مجموعه مدیریت شهری و همچنین نظام‌مهندسی شهرستان تبریک عرض نموده ، توفیق روزافزون این قشر فعال و پویا را در مسیر تحقق اهداف متعالی ایران اسلامی از درگاه پروردگار خواستاریم.

سید محسن هاشمی شهردار مبارکه

سجاد خالوزاده رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه

اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه



+ 0
مخالفم - 1
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top