امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21923
بروزرسانی: شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۹ ۱۱:۰۱
معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری مبارکه خبر داد :

تدوین لایحه بودجه 1400 شهرداری مبارکه بر اساس سند چشم‌انداز و برنامه راهبردی

معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری مبارکه گفت: بودجه 1400 شهرداری مبارکه تا اواسط بهمن‌ماه سال جاری تدوین و برای بررسی و تصویب نهایی به صحن شورای اسلامی شهر ارسال می‌گردد.


 

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز؛ سعید باقری در مورد فرآیند تدوین بودجه سال 1400 شهرداری مبارکه با اشاره به اینکه بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری مبارکه در حال حاضر در اداره طرح و برنامه‌وبودجه شهرداری مراحل پایانی فرآیند تدوین خود را طی می‌کند و جلسات بررسی کارشناسی  نهایی در حال برگزاری است، اظهار کرد: برآوردهای اولیه از منابع و همچنین مصارف تدوین‌شده که بخشی از این مصارف مربوط به هزینه‌های جاری و بخشی دیگر مربوط به تملک دارایی سرمایه‌ای و تملک دارایی مالی است. 

وی افزود: بودجه 1400 شهرداری بر اساس دستورالعمل جدید تدوین بودجه شهرداری‌ها ، بخشنامه بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری‌های کشور و همچنین رویکرد‌های موردنظر مدیریت شهری در چارچوب مأموریت‌ها و برنامه‌های عملیاتی و اولویت‌های مدنظر شورای اسلامی شهر تدوین‌شده است ، به‌نحوی‌که با مدیریت هزینه‌ها و تعادل بخشی و توزیع متوازن منابع محله محور بتوانیم باوجود دو معضل درگیر جامعه یعنی کرونا و اقتصاد، سرزندگی و نشاط را به شهر تزریق کنیم .

سعید باقری، به افزایش درآمدهای پایدار شهری تأکید کرد و افزود: بودجه شهرداری ازلحاظ سرانه جمعیتی از حمایت‌های دولتی بسیار کمی برخوردار است  و با تغییراتی که در لایحه بودجه اعمال‌شده تلاش داریم فشار کمتری به شهروندان وارد شود.

وی بابیان اینکه اصلاح الگوی مصرف و صرفه‌جویی در هزینه‌ها به‌عنوان یک اصل در شهرداری مبارکه پیگیری می‌شود، تصریح کرد: قطعاً مدیریت شهری به دنبال آن است تا بودجه سال ۱۴۰۰ با نگاهی کاملاً منطقی و کارشناسی شده تدوین و تصویب شود.

معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری مبارکه  در مورد رویکردهای بودجه شهرداری مبارکه برای سال آینده اظهار کرد: رویکرد بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری ، حرکت در مسیر توسعه شهری بر اساس سند چشم‌انداز بیست‌ساله و برنامه راهبردی و عملیاتی  شهر و شهرداری و با نگاهی بر تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام می‌باشد.  

وی اظهار کرد: بر اساس زمان‌بندی صورت گرفته، مهلت قانونی تدوین بودجه شهرداری پایان دی‌ماه است که به خاطر شرایط کرونا تا پانزدهم بهمن‌ماه تمدیدشده است و انشا ا... شهرداری مبارکه در زمان مقرر لایحه بودجه را به شورای اسلامی شهر جهت بررسی و تصویب نهایی تقدیم خواهد کرد.

 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top