امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21920
بروزرسانی: شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۹ ۰۸:۰۳
در راستای صیانت از حقوق شهروندی و تسهیل در عبور و مرور:

تعریض پیاده راه خیابان شهدای جعفرزاده در دستورکار شهرداری مبارکه

معاون عمرانی شهرداری مبارکه  با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اصلاح و مناسب‌سازی معابر شهری، عملیات تعریض ، بهسازی و ساماندهی پیاده‌رو خیابان شهدای جعفر زاده  صورت می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ، حجت اله بهشتی نژاد ، ضمن بیان لزوم وجود پیاده‌رو در فضاهای شهری اظهار داشت: پیاده‌روها جزء اصلی و لاینفک شبکه معابر شهری هستند که باید در برنامه‌ریزی‌های شهرسازی و عمرانی علاوه بر توجه به نیازهای حرکت سواره، حفظ و ساماندهی فضای پیاده و پیاده‌رو  بر اساس استانداردهای لازم موردتوجه قرار گیرد و متناسب باهدف ساخت آن‌ها این امکان را فراهم نمایند تا شهروند به معنای عام در کنار اصل حفاظت و ایمنی شخصی بتواند به‌عنوان عابر از فضای لازم برای عبور و مرور شهری استفاده کند.

معاون عمرانی شهرداری مبارکه توجه به بهسازی و تعریض پیاده‌روها را مهم شمرد و افزود: در همین راستا توجه به این فضاها به‌عنوان یکى از مهم‌ترین فضاها و عرصه‌هاى عمومى در شهرها با اقداماتی نظیر ساخت، بهسازی و تعریض آن‌یکی وظایف شهرداری‌ها است که به‌منظور صیانت از حقوق شهروندان، بهبود کیفیت تردد عابران پیاده، و تأمین و حفظ امنیت شهروندان در هنگام عبور و مرور و... صورت می‌گیرد.

وی هدف از اجرای این پروژه را ارتقاء کیفیت معابر و مناسب‌سازی پیاده‌روها به‌منظور تسهیل در عبور و مرور عابرین و زیبای سازی معابر و همچنین اهمیت به توسعه شهر عنوان کرد و گفت:  با اجرای این پروژه ضمن تضمین امنیت شهروندان برای عبور و مرور و کاستن حوادث احتمالی، جلوه بصری و شهری مسیر نیز متحول گشته، و عابرین به‌راحتی می‌توانند در این مسیر تردد نمایند.

وی با اشاره  به درخواست کسبه این خیابان جهت ساماندهی گفت: در تهیه طرح تعریض پیاده راه این خیابان نظرات شورای ترافیک و شورای اسلامی شهر اعمال‌شده است .

حجت اله بهشتی نژاد خاطرنشان کرد: اکنون عرض پیاده‌رو این خیابان کمتر از 2 متر است که جوابگوی حجم بالای تردد عابرین پیاده نیست در همین راستا  شهرداری نسبت به انتخاب پیمانکار اقدام و عملیات عمرانی اجرای این طرح آغاز گردیده است.







 



+ 0
مخالفم - 1
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top