امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21910
بروزرسانی: سه شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۹ ۱۱:۳۷

آزادسازی‌ها به‌منظور اجرای پروژه‌های عمرانی همچنان ادامه دارد

تملک و تخریب 450 متر عرصه و اعیان در محلات قهنویه و دهنو

مدیر املاک شهرداری مبارکه از تخریب و آزاد‌سازی 2 ملک به مساحت 450 متر عرصه و اعیان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز؛ در راستای طرح تعریض خیابان شهید محمدصادقی در محله دهنو و خیابان شهید اصغر ضیایی در محله قهنویه و با تلاش‌های مستمر مجموعه شهرداری و ارائه طرح‌های ویژه به صاحبان املاک معارض، بیش از 450 متر عرصه و اعیان تملک و آزادسازی شد.

محمود صادقی بابیان اینکه در اجرای طرح تعریض خیابان شهید اصغر ضیایی تاکنون15 باب ساختمان توافق شده است خاطرنشان کرد:حدود 50درصد املاک معارض در این خیابان تملک شده و اجرای این طرح موجب تسهیل در تردد وسایل نقلیه و کاهش ترافیک خواهد شد به همین دلیل، مدیریت شهری توان خود را به کار بسته تا با توافق، تملک و تخریب معارضین باقی‌مانده،عملیات اجرایی پروژه را آغاز نماید.

وی با اشاره به آزادسازی 14 باب ساختمان در طرح تعریض خیابان شهید محمدصادقی  افزود : در اجرای طرح تعریض این خیابان نیز بیش از 80 درصد از املاک معارض تملک و آزادسازی شده است .

وی به تلاش مدیریت شهری جهت احداث و استانداردسازی خیابان‌ها در داخل شهر و محلات اشاره کرد و افزود: ازجمله اولویت‌های آزادسازی  مجموعه شهرداری در سال جاری می‌توان به ادامه طرح‌های تعریض بلوار سردار شهید بابایی ، خیابان شهید محمدصادقی محله دهنو ، خیابان شهید اصغر ضیایی و جاده گاز  محله قهنویه ،خیابان شهید حدادیان محله محمدیه و خیابان 15 خرداد اشاره کرد .













 

 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top