امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21898
بروزرسانی: شنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۹ ۰۸:۴۳
با هزینه 20 میلیارد ریالی انجام شد :

تملک وآزادسازی 8 هزار متر زمین در مسیر تکمیل فاز دوم رینگ ترافیکی شهر


 

بررسی توسعه سیستم حمل‌ونقل عمومی که یکی از اصول اولیه شهرسازی است نشان می‌دهد باوجود اجرای طرح‌های مختلف بازهم ضعف‌هایی وجود دارد اما در شرایط موجود و موقعیت کنونی برنامه‌ریزی در راستای تعریض برخی از خیابان‌های ارتباطی در شهر و محلات از نیازهای مهم فعلی است .

در راستای طرح آزادسازی  ادامه بلوارسردار شهید حمزه بابایی و با تلاش‌های مستمر مجموعه شهرداری و ارائه طرح‌های ویژه به صاحبان املاک معارض، بیش از 8 هزار متر زمین تملک و آزادسازی شد.

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز؛ محمود صادقی مدیر املاک شهرداری مبارکه از تملک و آزادسازی  ادامه بلوار 65 متری سردار شهیدحمزه بابایی با هزینه 20 میلیارد ریالی خبر داد و افزود: آزادسازی ادامه این بلوار حد فاصل میدان حافظ تا خیابان شهید حقانی بعنوان یکی از پروژه های مهم شهرداری  با بیش از 30 هزار متر مربع مساحت در حال انجام است.

وی با اشاره به اهداف اجرای این پروژه افزود: اجرای این طرح موجب تسهیل در تردد وسایل نقلیه، کاهش ترافیک هسته مرکزی شهر، سهولت خدمات‌رسانی در حوزه حمل‌ونقل عمومی خواهد شد به همین دلیل، مدیریت شهری توان خود را به کار بسته تا با توافق و تملک معارضین باقی‌مانده، اجرای این پروژه را آغاز کند و این مهم مستلزم همکاری و تعامل مالکین محترم است .

صادقی با اشاره تلاش مدیریت شهری جهت احداث و استانداردسازی خیابان‌های در  شهر و محلات  تابعه افزود: ازجمله اولویت‌های آزادسازی مجموعه شهرداری در سال جاری می‌توان به ادامه طرح‌های تعریض خیابان‌های سروش و شهید محمدصادقی محله دهنو ،شهید اصغر ضیایی و جاده گاز قهنویه و همچنین آزادسازی ادامه خیابان 15 خرداد اشاره کرد .

گفتنی است در خصوص آزادسازی این بلوار توافقاتی  نیز با دیگر مالکین صورت گرفته که به‌زودی در دستور کار آزادسازی قرار خواهد گرفت.



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top