امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21801
بروزرسانی: چهارشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ۱۵:۳۳
رئیس ستاد مدیریت بحران شهرداری مبارکه تاکید کرد

تلاش حداكثری به منظور جلوگیری از بروز مشكلات احتمالی در بارش های شدید


 

مهندس سید محسن هاشمی ، رئیس ستاد مدیریت بحران شهرداری مبارکه بر تلاش حداکثری اعضای ستاد مدیریت بحران شهرداری  به منظور جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی در زمان بارش های شدید تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز، مهندس هاشمی با بیان اینکه با فرا رسیدن فصل بارش ها نیروهای خدماتی شهرداری همواره باید در صدد حفظ آمادگی کامل باشند، بر لزوم آماده باش کلیه واحدها و سازمان های مربوطه به منظور رفع آبگرفتگی های احتمالی در سطح شهر تاکید کرد.

وی گفت: تمامی بخش هایی که مرتبط با امور شهری هستند از جمله حوزه معاونت خدمات شهری ملزم به گشت زنی از سطح کوچه ها و خیابان ها و نقاط مستعد آبگیر شهر خصوصاً زیرگذر پل ها، حوضچه های ورودی کانال های سرپوشیده و رودخانه فصلی  به منظور رفع نواقص و کاستی ها برای پیشگیری از آبگرفتگی معابر شهر در هنگام بارندگی هستند.

شهردار مبارکه با توجه به فرارسیدن فصول پربارش و نزدیک شدن به زمستان، اعضای ستاد مدیریت بحران و سازمان‌های تابعه را نسبت به آمادگی نیروها و تجهیزات، ذخیره سازی و بسته بندی کیسه های شن و نمک و توزیع آن در سطح معابر و نقاط پرتردد، پیش بینی و در اختیار داشتن دستگاه های گریدر ، ماشین نمک پاش، ماشین برف روب، کامیون و لودر و ذخیره سازی سوخت برای استفاده در زمان بحران مکلف نمود.



+ 1
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top