امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21800
بروزرسانی: چهارشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ۱۵:۰۵
باهدف ساماندهی و رفع نواقص تابلوهای شهری و ارتقای سطح دسترسی به معابر انجام شد:

آغاز نصب بیش از 300 تابلو نام‌گذاری در معابر و محلات شهر مبارکه


 

معاون خدمات شهری شهرداری مبارکه از آغاز نصب بیش از 300 تابلو نام‌گذاری معابر در مرحله اول و در راستای یکسان‌سازی و سهولت در دسترسی به آدرس معابر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز، داوود ایران پور با اشاره به آغاز نصب تابلو نام‌گذاری معابر اظهار کرد: تابلوهای شناسایی معابر،  یکی از مهم‌ترین ابزار برای دستیابی به نشانی‌ها و آدرس است.

معاون خدمات شهری شهرداری مبارکه به تهیه آرشیو کامل نام‌گذاری معابر سطح شهر  اشاره کرد و افزود: یکسان‌سازی، سهولت در دسترسی به آدرس معابر، ساماندهی فضای بصری و ارتقاء کیفیت منظر شهری، از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است.

وی بابیان اینکه هزینه انجام این طرح توسط بخش خصوصی حدود 1/5میلیارد ریال برآورد شده بود، اضافه کرد:طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده، عملیات ساخت و نصب این تابلوها توسط نیروهای معاونت خدمات شهری با حداقل هزینه انجام‌شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری مبارکه یادآور شد: شهروندان گرامی در صورت شناسایی معابر بدون تابلو می‌توانند با تماس با سامانه ارتباطات مردمی شهرداری (137) موضوع را به شهرداری اطلاع داده تا پس از بررسی‌ نسبت به تهیه تابلو نام‌گذاری اقدام لازم صورت گیرد.

 







 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top