امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21767
بروزرسانی: جمعه, ۳۰ آبان ۱۳۹۹ ۰۸:۵۶

پیام مدیریت شهری مبارکه به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج


 

شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه طی  پیامی فرارسیدن هفته بسیج را به‌تمامی بسیجیان غیور و سلحشور ایران اسلامی خصوصاً بسیجیان شهرستان مبارکه تبریک گفتند.

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

بسیج مدرسه عشق است.      امام خمینی(ره)

 

بسیج به معنى حضور و آمادگى در همان نقطه‌اى است که اسلام و قرآن و امام زمان ارواحنا له فداه و این انقلاب مقدّس به آن نیازمند است.      مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)

 

شجره طیبه « بسیج » به‌عنوان یادگار جاودان معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) ، نمادی آشکار از اراده مردم در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی است که در مدرسه عشق، مشق شجاعت آموخت و به پیروی از سیدالشهدا (ع)، ایستادگی در مقابل ظالمین را درس زندگی قرارداد .

بسیج نماد ایثار، اخلاص، فداکاری و عشق به اسلام است و یکی از برکات الهی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همانا تشکیل بسیج مستضعفان است.

حماسه‌آفرینی‌ها و فداکاری‌های بسیج تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبود و در تمام دوران حیات پربرکت انقلاب اسلامی حضور این نهاد ارزشمند مردمی مشهود است و بسیج در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی سهیم بوده و بسیجیان در تمامی عرصه‌های علمی و فکری و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب همواره الگو و پیشگام بوده‌اند.

این‌جانبان  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس، فرارسیدن هفته بسیج را به‌تمامی بسیجیان دریادل به‌ویژه بسیجیان  شهرستان مبارکه  تبریک عرض نموده  و از خداوند قادر و متعال،عزت و سرافرازی همه بسیجیان مخلص را در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) از خداوند سبحان مسئلت داریم.

 

سید محسن هاشمی – شهردار مبارکه    

       سجاد خالوزاده – رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه            



+ 0
مخالفم - 1
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top