امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21756
بروزرسانی: سه شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ۱۳:۲۳

آغاز ادامه عملیات عمرانی حسینیه مرکزی مبارکه

معاونت عمرانی شهرداری مبارکه از آغاز ادامه عملیات عمرانی حسینیه مرکزی مبارکه خبر داد

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز؛ حجت اله بهشتی نژاد از آغاز ادامه عملیات عمرانی حسینیه مرکزی مبارکه در آبان ماه سال جاری خبر داد و گفت: احداث این مجموعه در سه پارت جداگانه پیش‌بینی گردیده که در پارت اول که هسته مرکزی حسینیه  را شامل می شود بیش از 25 درصد کار اجرا  شده است.

وی  بابیان اینکه شهرداری مبارکه در سالیان گذشته نسبت به آزادسازی بخشی از فاز یک میدان پیامبر اعظم (ص) جهت احداث مرکز فرهنگی مذهبی شهر اقدام کرده است، خاطرنشان‌ کرد: در این راستا بخشی از اسکلت بتنی حسینیه مرکزی اجرا شده است، در حال حاضر جهت بهره‌برداری از مجموعه مذکور نیاز به ایجاد راه دسترسی و احداث اسکلت ضلع شمالی حسینیه است که با پیگیری های صورت گرفته و با تأمین اعتبار توسط شرکت فولاد مبارکه اجرای این پروژه مهم فرهنگی در ماه جاری عملیاتی شده است .

معاونت عمرانی شهرداری مبارکه بابیان اینکه احداث ساختمان حسینیه مرکزی مبارکه جزو پروژه‌های مهم و در دستور کار شهرداری قرار دارد اظهار کرد: برای تکمیل 75 درصد باقیمانده از پارت اول نیاز است تا منازل و واحد های تجاری واقع در خیابان حافظ آزاد سازی گردد.

مهندس بهشتی نژاد به اعتبار 40 میلیارد ریالی در نظر گرفته‌شده توسط شرکت فولاد مبارکه جهت احداث اسکلت بتنی پارت دوم این مجموعه اشاره کرد و افزود:  با توجه به تورم موجود، افزایش قیمت ها وکافی نبودن اعتبار درنظر گرفته شده جهت تکمیل مجموعه، امیدواریم  با توجه به قول مساعد مجموعه فولاد و پیگیری های مسئولین شهرستان اعتبار درنظرگرفته شده برای این پروژه  افزایش یافته تا شاهد بهره برداری از این مجموعه در آینده نزدیک باشیم.

وی از واریز مبلغ 10 میلیارد ریال توسط شرکت فولاد مبارکه خبرداد و افزود:  25 درصد اولیه تعهد مالی فولاد انجام گرفته و مابقی تعهد مالی این شرکت متناسب با پیشرفت فیزیکی کار و تایید صورت وضعیت پیمانکار انجام خواهد شد.

معاونت عمرانی شهرداری مبارکه ضمن تقدیر از تلاش ها و پیگیری های نماینده مردم شریف شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مسئولین شهرستان و هیئت امنای حسینیه مرکزی گفت : امیدواریم با کمک و دعای خیر مردم فهیم مبارکه بتوانیم در زمینه توسعه و آبادانی این شهر قدم‌های مفید و مؤثری برداریم.



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top