امروز: سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21728
بروزرسانی: چهارشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۹ ۱۱:۴۱

به مناسبت هفته ناجا انجام شد ؛ دیدار مدیریت شهری مبارکه با فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری مبارکه نیوز؛ به مناسبت هفته ناجا شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه با حضور در محل ستاد فرماندهی انتظامی، ضمن تبریک این هفته، از زحمات و تلاش‌های این عزیزان در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان تقدیر و تشکر نمودند .

شهردار مبارکه طی این دیدار اظهار داشت: هفته‌ی نیروی انتظامی فرصت ارزشمندی است برای تجلیل از بزرگ‌مردان جان‌برکف که بی‌تردید کار و تلاش خستگی‌ناپذیر و ایثار بی‌وقفه آنان ، زمینه‌ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است.

 وی افزود: امروز به برکت حضور شبانه‌روزی و مقتدرانه نیروی انتظامی در کنار سایر قوای مسلح کشورمان ، ایران از امن‌ترین کشورهای منطقه است.

مهندس هاشمی ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی فرماندهی و پرسنل جان‌برکف انتظامی شهرستان در تأمین امنیت و آرامش شهروندان، از نیروی انتظامی به‌عنوان یار و یاور مدیریت شهری در اداره مطلوب شهر یاد نمود.

دکتر سجاد خالوزاده رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه نیز در این نشست با تبریک هفته ناجا به فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان و قدردانی از فعالیت‌های نیروی انتظامی گفت: چنانچه در جامعه امنیت نباشد اقدامی نمی‌توان انجام داد و نیروی انتظامی در همه شئون اجتماعی همچون، اقتصادی، فرهنگی. آموزشی و ... تأثیرگذار است.

وی تصریح کرد: بی‌شک مسئولیت تأمین مقتدرانه امنیت و آرامش در کشور و برای هم‌میهنان گران‌قدر، موهبت عظیمی است که نصیب شما کارکنان و فرماندهان خدوم و جان‌برکف در نیروی انتظامی شده و این مهم در سایه همدلی، ایثار و تلاش خالصانه و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری«مدظله‌العالی» میسر شده است.

دکتر خالوزاده گفت: همکاری همه‌جانبه با نیروی انتظامی در جهت خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان از وظیفه ذاتی همه مسئولان و شورای اسلامی شهر است و همیشه آماده دریافت طرح‌ها و پیشنهادات نیروی انتظامی در جهت رفع مشکلات شهروندان هستیم.

 در این مراسم سرهنگ  محمدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیز از شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه به دلیل تعامل و ارتباط مستمر با این فرماندهی تقدیر و تشکر کرد.

در این نشست همچنین برافزایش همکاری‌های دوجانبه در راستای ارتقای خدمات بهینه‌تر به شهروندان برای افزایش رضایتمندی آن‌ها در این ایام خاص ناشی از شیوع کرونا تأکید شد.

 






 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top