امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21715
بروزرسانی: یکشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۹ ۰۸:۰۰

پیام تبریک شهردار،رئیس و اعضای شورای اسلامی مبارکه به مناسبت هفته نیروی انتظامی


 

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز، شهردار،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه در پیامی فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به حافظان امنیت تبریک گفتند.

متن این پیام بدین شرح است :

 

بسم الله الرحمن الرحیم

" پاسداری از ارزش‌های اسلامی و انقلابی ، بزرگ‌ترین وظیفه نیروی انتظامی است " مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)

هفته نیروی انتظامی یادآور غیور مردانی است که در طول تاریخ درخشان انقلاب اسلامی با شجاعت، دلاوری و ایثارگری مثال‌زدنی و توکل به خداوند متعال و استعانت از حضرت ولی‌عصر (عج)، لباس مقدس خدمت به‌نظام جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران عزیز را بر تن کرده و برای ایجاد امنیت و آسایش مردم، بی‌هیچ چشم داشتی جان خود را نثار نموده‌اند.

حافظه جمعی ملت ایران سرشار از رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌هایی است که افتخار آن تنها نصیب انسان‌هایی می‌شود که خالصانه باخدای خود در راه اعتلای پرچم مقدس جمهوری اسلامی میثاقی جاودانه بسته‌اند. بی‌شک خدمات خالصانه پرسنل خدوم نیروی انتظامی در حراست و پاسداری از حریم میهن و تلاش شبانه‌روزی این عزیزان برای برقراری امنیت داخلی ستودنی است .

 این‌جانبان ضمن تبريك هفته نيروي انتظامي به حافظان نظم و امنيت، مراتب تشكر و قدرداني را از تلاش‌ها، رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های فرماندهان و سربازان نيروي انتظامي بالأخص فرماندهی و پرسنل خدوم نیروی انتظامی شهرستان مبارکه ابراز  داشته، از خداوند متعال توفیق روزافزون این فرزندان برومند ایران در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و تحت عنایات مقام معظم رهبري (مدظله‌العالی) را مسألت می‌نماییم.

 

سید محسن هاشمی- شهردار مبارکه

سجاد خالوزاده -رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه

اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه



+ 0
مخالفم - 1
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top