امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21706
بروزرسانی: سه شنبه, ۰۸ مهر ۱۳۹۹ ۱۰:۰۲

برگزاری جلسه هماهنگی ستاد مدیریت بحران شهرداری مبارکه

جلسه هماهنگی ستاد مدیریت بحران شهرداری مبارکه  با حضور اعضای این ستاد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز؛ در این جلسه که  با حضور شهردار و جمعی از معاونین و مدیران شهرداری برگزار شد در خصوص اتخاذ تمهیدات لازم جهت مقابله با بحران‌های احتمالی، هماهنگی بین واحدهای شهرداری، آماده‌سازی تجهیزات  مدیریت بحران و آتش‌نشانی برای فصل سرما، مدیریت آبراه‌ها و مسیل‌ها در زمان بارش و... تصمیم‌گیری شد.

شهردار مبارکه در این جلسه با تأکید بر ضرورت هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد مدیریت بحران جهت پیشگیری از صدمات ناشی از فصل سرما و بارش های احتمالی  اظهار کرد : حوزه خدمات شهری و آتش‌نشانی در خط مقدم رویارویی با حوادث در زمان بحران هستند و لازم است با تمهیدات ویژه و برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای مهار خطرات مختلف گام بردارند.

مهندس سید محسن هاشمی به لزوم آمادگی کامل در طول سال برای مواقع بحران اشاره کرد و گفت: کلیه ماشین‌آلات ستاد مدیریت بحران می بایست بررسی و لوازم و تجهیزات موردنیاز و دارای اولویت خریداری شوند.

وی همچنین با اشاره به شیوع موج سوم ویروس منحوس کرونا، ضمن تأکید به مدیران شهری برای انجام صحیح و به‌موقع امور مرتبط با پیشگیری از بیماری گفت: ضدعفونی‌های پیشگیرانه ناوگان حمل‌ونقل عمومی شامل اتوبوس‌های واحد و تاکسی‌ها برای سلامتی شهروندان به‌طور منظم انجام شود و آگاه‌سازی مردم  برای پیشگیری و مقابله با این ویروس در سطح شهر و فضای مجازی با جدیت پیگیری گردد.

شهردار مبارکه گفت : با توجه به اینکه شناسایی نقاط حادثه‌خیز در هنگام بروز سیل از ضروریات مدیریت بحران می‌باشد، در خصوص هدایت آب‌های سطحی نقاط حادثه‌خیز در مواقع سیل شناسایی و جهت رفع مشکل هماهنگی‌های لازم توسط حوزه خدمات شهری و عمران انجام شود .













+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top