امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21682
بروزرسانی: شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ ۱۰:۱۳

پیام مدیریت شهری مبارکه به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

بسمه تعالی

آغاز سال جدید تحصیلی و شروع دوباره تلاش و کوشش جویندگان دانش در فضای کسب علم، معرفت و فضیلت را که امسال چند روزی زودتر از موعد همیشگی شاهد آن هستیم، را گرامی می‌داریم.

بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها طلیعه نوزایی، تکامل، پویایی و حرکت توسعه‌ای جامعه و کشور عزیزمان است و دانش‌آموزان و دانشجویان کوشا و طالب دانش و علم اندوزی به‌سان سرمایه‌های ارزشمند توسعه و پیشرفت، با اندیشه‌های متعالی و همت بلند نقشی بی‌بدیل و تأثیرگذار در چشم‌انداز تکاملی ایران سرافراز ایفا می‌کنند

امسال زنگ بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، با صدای شادی کودکان نواخته شد. همه ما می‌دانیم که هیچ آموزشی جایگزین آموزش حضوری نیست و بودن در فضای علمی مدرسه، به‌خودی خود چقدر در رشد و ارتقای کمی و کیفی وضعیت تحصیلی فرزندانمان مؤثر است.

ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت آغاز سال تحصیلی و آرزوی موفقیت برای همه نوباوگان گرانمایه این مرزوبوم، آرزومندیم در نهایت صحت و سلامت این ایام را سپری کنند و از کادر آموزشی و معلمان پرتلاش و متعهد که با وجود شرایط خاص کنونی امر مهم آموزش را تعطیل نکرده و دلسوزانه در راستای تربیت نیروی انسانی عالم تلاش می کنند، قدردانی می نمایم.

سید محسن هاشمی – شهردار مبارکه

سجاد خالوزاده -رئیس  شورای اسلامی شهر مبارکه

اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه



+ 1
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top