امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21680
بروزرسانی: چهارشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ ۱۲:۴۸

نصب و تعمیر بیش از 200 متر گارد ریل در راستای ایمن‌سازی مسیرهای اصلی شهر

به همت معاونت خدمات شهری شهرداری مبارکه و در راستای افزایش ایمنی در معابر اصلی و محافظت از فضاهای پرتگاهی ، بیش از 200 متر گارد ریل در این محدوده‌ها تعمیر، تعویض و نصب شد.

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ؛ معاون خدمات شهری شهرداری مبارکه با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه گارد ریل‌ها باعث حفاظت از تأسیسات کنار معابر اصلی می‌شود و از انحراف وسایل نقلیه جلوگیری می‌کند تعمیر و تعویض آن‌ها به‌طور مستمر در برنامه‌های ترافیکی این معاونت قرار دارد.

داوود ایران پور افزود: با توجه به اهمیت گارد ریل در اتوبان‌ها و جاده‌ها و معیوب شدن تعدادی از گارد ریل‌های بلوار امیرکبیر و جاده ورودی میدان دفاع مقدس  و ... تعمیر و نصب گارد ریل‌های این مسیرها توسط واحد ترافیک وامانی  صورت پذیرفت.

وی با اشاره به اینکه خرید هر شاخه گارد ریل هزینه زیادی را برای  شهرداری به همراه دارد ادامه داد : در راستای صرفه‌جویی در هزینه‌ها ، تعمیر و استفاده از گارد ریل‌های صدمه‌دیده را در برنامه کاری خود قرار داده‌ایم.

معاون خدمات شهری شهرداری مبارکه گفت: اجرای پروژه‌های ایمن‌سازی (آرام‌سازی و آشکارسازی) در محورها و نقاط حادثه‌خیز ازجمله اقدامات مؤثر این حوزه بوده که بر اساس گزارش اعلامی پلیس راهور و شورای ترافیک شهرستان باعث کاهش چشمگیر تصادفات فوتی طی چند سال اخیر شده است.

ایران پور با اشاره به شناسایی نواقص و مشکلات ترافیکی شهر اظهار کرد:با توجه به شناسایی نقاط ضعف و نواقص ترافیکی ، محورهای پرتردد و عوامل ایجاد ترافیک شهری ؛ بهسازی شبکه معابر، ایمن‌سازی و نگهداشت تجهیزات و علائم ترافیکی ، اجرای برنامه‌های هدایت ترافیکی شامل خط‌کشی و نصب تابلو و رفع نواقص تابلوهای هدایت مسیر و تعویض موارد آسیب‌دیده در دستور کار  خدمات شهری قرار دارد.

 











 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top