امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21678
بروزرسانی: سه شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ ۱۳:۴۷

خدمت رسانی نیروهای خدمات شهری شهرداری مبارکه در ایام سوگواری محرم

معاون خدمات شهری شهرداری مبارکه گفت: در مدت زمان برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی، ۵۰ نیروی خدمات شهری با رفت و روب شهر بیش از ۷۰ تن زباله را جمع آوری کردند.

داوود ایران پور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ۵۰ نفر از نیروهای خدمات شهری شهرداری مبارکه با شست و شو و پاکسازی مداوم معابر سطح شهر به صورت آماده‌باش به خدمات رسانی به شهروندان و هیئت‌های عزاداری پرداختند.

وی با بیان اینکه نیروهای واحد تأسیسات و واحد نقلیه شهرداری مبارکه هم در این دهه در حالت آماده‌باش بودند، ادامه داد: کشتارگاه شهرداری مبارکه هم در روزهای تاسوعا و عاشورا به صورت رایگان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به شهروندان سرویس دهی کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری مبارکه خاطرنشان کرد: همکاری با شبکه بهداشت جهت بازرسی از هیأت‌ها، همکاری با نیروی انتظامی و راهور در برقراری نظم و ترافیک سطح شهر و محلات، پاسخگویی تلفنی به مراجعه کنندگان به صورت ۲۴ ساعته، همکاری با هیأت‌های مذهبی و همچنین مساجد در برگزاری مراسمات با پروتکل‌های بهداشتی و همکاری با دامپزشکی جهت کشتار دام از دیگر اقدامات انجام شده توسط این معاونت در دهه اول محرم است.



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top