امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21612
بروزرسانی: دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۹ ۱۳:۰۹

ملاقات مردمی شهردار مبارکه در راستای پیگیری و حل مشکلات شهروندان گرامی

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ؛شهردار مبارکه در ادامه ملاقات‌های مردمی خود، دوشنبه 23تیرماه با تعدادی  از شهروندان دیدار و به مسائل و مشکلات آنان  رسیدگی کرد.

در جریان این جلسه تعدادی از شهروندان به‌صورت چهره به چهره با شهردار دیدار کرده و به طرح مشکلات خود پرداختند؛ همچنین مهندس هاشمی  پس از استماع مسائل مطرح‌شده از سوی شهروندان در زمینه‌های عمرانی، خدماتی،مالی ،شهرسازی و ...  دستورات لازم برای پیگیری مشکلات آن‌ها را صادر کرد.

دیدار مردمی شهردار مبارکه در راستای تداوم ملاقات‌های مردمی وی با شهروندان صورت می‌گیرد که در آن شهروندان بدون واسطه به بیان مشکلات و مسائل خود با شهردار می‌پردازند.

جلب رضایتمندی شهروندان، ارتباط رو در رو و بدون واسطه مردم با شهردار و تکریم ارباب‌رجوع  از اهداف برگزاری جلسات ملاقات مردمی شهردار مبارکه با شهروندان می‌باشد .

لازم به ذکر است ملاقات‌های عمومی شهردار با شهروندان همه هفته در روزهای دوشنبه از ساعت ۸ الی ۱۲  در دفتر شهردار مبارکه برگزار می‌شود و شهروندان عزیز می‌توانند روزهای دوشنبه هر هفته با تعیین وقت قبلی با شهردار دیدار و به طرح مشکلات خود بپردازند .

 












 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top