امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21599
بروزرسانی: یکشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۹ ۱۹:۱۲

پیام مدیریت شهری مبارکه به مناسبت روز مالیات و هفته فرهنگ مالیاتی

شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه در پیامی مشترک فرارسیدن ۱۶ تیرماه «روز مالیات» و آغاز هفته فرهنگ مالیاتی را تبریک گفتند .

متن پیام بدین شرح است :

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

۱۶ تیرماه مصادف با «روز مالیات» و آغاز هفته فرهنگ مالیاتی است. برهه‌ای که جلوه بارز همت و اراده برای آبادانی، رفاه، توسعه و نیز خدمت به شهروندان این مرزوبوم از طریق تأمین هزینههای جاری و عمرانی کشور است.

در نظام اقتصادی اسلامی هدف از دریافت مالیات ،  اداره جامعه اسلامی، تأمین نیازهای نیازمندان، حفظ سرمایه‌ها، اصلاح و تقویت نیروهای مسلح بوده است.

امروزه بسیاری از هزینه‌های جاری کشور از درآمدهای مالیاتی تأمین می‌شود به‌طوری‌که در سال‌های اخیر سهم درآمدهای مالیاتی از سهم درآمدهای نفتی پیشی گرفته است که نشان از استقرار نظام مالیاتی قوی برای پرداخت مالیات می‌باشد و اوج جلوه گری آن زمانی است که بیشترین مشارکت عمومی را در پرداخت مالیات داشته باشیم.

این‌جانبان فرارسیدن ۱۶ تیرماه روز مالیات و آغاز هفته فرهنگ مالیاتی را به رئیس محترم و کارکنان خدوم اداره امور مالیاتی شهرستان مبارکه تبریک عرض نموده ،امیدواریم با تلاش صادقانه‌ی این عزیزان روزهای بهتری را در عرصه‌های اقتصادی، افزایش اشتغال و توسعه شهر شاهد باشیم.

 

سید محسن هاشمی -شهردار مبارکه

هدایت اله عباسیان-رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه

اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top