امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21593
بروزرسانی: شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۹ ۱۱:۲۸

استفاده از ماسک در شهرداری مبارکه اجباری شد

علیرغم شیوع کرونا در جامعه،برخی افراد در هنگام حضور در مکان‌های عمومی  بی‌توجه به این موضوع جان خود و دیگران را بی‌هیچ وسیله دفاعی در معرض این ویروس نامرئی مرگبار قرار می‌دهند.

فضای بسته و نزدیک بودن افراد به یکدیگر و عدم رعایت فاصله اجتماعی ، راه  انتقال کرونا را هموار کرده است و علیرغم تبلیغات گسترده در زمینه چگونگی انتقال این ویروس هنوز عده‌ای هستند که روزانه بی‌هیچ دغدغه‌ای در مکان‌های عمومی حاضر می‌شوند  و به بالا رفتن آمار مبتلایان و فوتی‌های ناشی از کرونا کمک می‌کنند.

معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری مبارکه گفت: ورود به شهرداری مبارکه صرفاً با زدن ماسک امکان‌پذیر است.

به گزارش  پایگاه خبری مبارکه نیوز ، سعید باقری اظهار کرد: با توجه به اپیدمی گسترده‌ی کرونا ویروس و حسب دستور ریاست محترم جمهور و مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا ؛ از روز امروز 14 تیرماه  ورود کارکنان و اربابان رجوع به ساختمان مرکزی شهرداری مبارکه  و مجموعه‌ی ساختمان‌های سازمان‌های تابعه با ماسک انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: بر این اساس و تا اطلاع بعدی هرگونه مراجعه به مجموعه‌ی شهرداری و سازمان‌های تابعه الزاماً با داشتن ماسک امکان‌پذیر بوده و از ورود افراد فاقد ماسک جلوگیری به عمل خواهد آمد.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری مبارکه خاطرنشان کرد: باید در مجموعه شهرداری  فاصله‌گذاری اجتماعی، بهداشت فردی، شست و شوی مکرر دست با آب و صابون و استفاده از ماسک رعایت شود و از تجمعات جلوگیری گردد.

 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top