امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21586
بروزرسانی: یکشنبه, ۰۸ تیر ۱۳۹۹ ۱۲:۱۸

تملک 70 درصدی املاک معارض طرح تعریض خیابان شهید محمدصادقی محله دهنو

بررسی توسعه سیستم حمل‌ونقل عمومی که یکی از اصول اولیه شهرسازی است نشان می‌دهد باوجود اجرای طرح‌های مختلف بازهم ضعف‌هایی وجود دارد اما در شرایط موجود و موقعیت فعلی برنامه‌ریزی در راستای تعریض برخی از خیابان‌های ارتباطی در شهر و محلات شهر از نیازهای مهم فعلی است.

به گزاش پایگاه خبری مبارکه نیوز؛مدیر املاک شهرداری مبارکه از تملک و آزادسازی 5  باب ساختمان در طرح تعریض و توسعه خیابان شهید محمدصادقی محله دهنو خبر  داد و افزود : با تلاش‌های مستمر واحد املاک و ارائه طرح‌های ویژه به صاحبان املاک معارض5  توافق به مساحت 700 مترمربع صورت پذیرفت که یک ملک معارض در این طرح امروز تخریب و 4 ملک نیز در دستور کار تخریب قرار دارد .

وی  بابیان اینکه در اجرای طرح تعریض این خیابان تاکنون11 باب ساختمان توافق شده است خاطرنشان کرد:حدود70 درصد املاک معارض در این خیابان تملک شده و اجرای این طرح موجب تسهیل در تردد وسایل نقلیه، کاهش ترافیک خیابان‌های هم‌جوار خواهد شد به همین دلیل، مدیریت شهری توان خود را به کار بسته تا با توافق، تملک و تخریب معارضین باقی‌مانده،عملیات اجرایی پروژه را آغاز نماید  .

محمود صادقی  با اشاره به تملک و آزادسازی‌های انجام‌شده در محله دهنو افزود : در راستای طرح تعریض خیابان‌های سروش و شهید محمدصادقی بیش از950  مترمربع عرصه و اعیان در سال گذشته  تملک و آزادسازی شده است.

مدیر واحد املاک شهرداری مبارکه همچنین به تملک و آزادسازی‌های انجام‌گرفته در سطح شهر و محلات اشاره کرد و گفت : به همت شهروندان  و مساعدت شورای اسلامی شهر و پیگیری‌های شهردار مبارکه  بیش از 8500  مترمربع عرصه و اعیان با هزینه‌ای بالغ‌بر 28 میلیارد ریال  در سال گذشته تملک و آزادسازی شده است .

وی با اشاره تلاش مدیریت شهری جهت احداث و استانداردسازی خیابان‌های در داخل شهر و محلات افزود: ازجمله اولویت‌های آزادسازی  مجموعه شهرداری  در سال جاری می‌توان به ادامه طرح‌های تعریض خیابان‌های سروش و شهید محمدصادقی محله دهنو ،شهید اصغر ضیایی و جاده گاز قهنویه و همچنین آزادسازی ادامه خیابان 15 خرداد و بلوار 65 آزادگان اشاره کرد .

به نظر می‌رسد اگر توافقات لازم مابین شهرداری و مالکین صورت پذیرد تملک و آزادسازی معابر شهری آن‌قدر هم کار پیچیده‌ای نیست. نقش شهروندان را در این خصوص و مشارکت و توافق آن‌ها در این فرآیند حیاتی و تعیین‌کننده است و انشاا... با مشارکت و همکاری مردم عزیز، این روند هرروز بیش‌ازپیش توسعه یابد.













 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top