امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21577
بروزرسانی: سه شنبه, ۰۳ تیر ۱۳۹۹ ۰۸:۲۸

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری اصفهان : سیاست سازمان شهرداری‌ها حمایت از پروژه‌هایی مانند ارگ تاریخی نهچیر است


 

در حاشیه بازدید معاون عمرانی استاندار اصفهان و همچنین مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان، دکتر ذاکری درباره عملکرد شهرداری مبارکه و پروژه‌های گردشگری ازجمله پروژه‌ ارگ نهچیر با خبرنگار پایگاه خبری مبارکه نیوز به گفت‌‌وگو نشست. او درباره پروژه‌های فعال در مبارکه گفت: خوشبختانه افتخار نصیبمان شد تا بازدیدی از پروژه‌های عمرانی شهرداری مبارکه ازجمله ارگ تاریخی نهچیر داشته باشیم.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری اصفهان  ادامه داد: در ارزیابی که در بحث شهرداری مبارکه داشتیم باید بگویم مجموعه شهرداری با آن همراهی و شناختی که نسبت به نیازها داشتند و با توجه به خواسته‌های مردم و نمایندگان شوراهای محترم اسلامی شهر در چارچوب ضوابط شهرداری اقدامات خوبی را انجام داده‌اند به‌طوری‌که تعداد پروژه‌هایی که ما شاهد آن بودیم میانگین 10 تا 15 پروژه فعال بود که این‌یک حرکت مثبت روبه‌جلو است.

ذاکری در خصوص بحث گردشگری و اقداماتی که در شهرستان انجام‌شده است نیز گفت: با توجه به اقدامات مثبت و مؤثری که در سنوات قبل بود، خود عزیزان در قالب یک هماهنگی لازم به‌عنوان یک مجموعه دالان گردشگری شهرستان مبارکه اقدامات مؤثری انجام دادند و در هر شهر ما یک پروژه در قالب گردشگری و یک پروژه زیرساخت برای بوم گردی برای اقامت گردشگران شاهد بودیم که نمونه آن ارگ تاریخی نهچیر است.

او با تأکید بر اینکه این پروژه در مدت سه‌ساله گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است گفت: بر همین اساس سیاست سازمان شهرداری‌های کشور و سیاست حوزه عمرانی و دفتر امور شهری شوراها استانداری حمایت از این پروژه‌ها است.

او درباره نحوه حمایت از این پروژه‌ها نیز گفت: ما با تخصیص وام‌هایی با سود پایین و بازپرداخت طولانی تلاش‌ کردیم تا به شهرداری‌های به‌منظور انجام پروژه‌هایی که موجب درآمدزایی می‌شود و همچنین پروژه‌هایی که تاریخ کهن شهر را به نمایش می‌گذارد کمک کنیم.

ذاکری با تأکید بر اینکه چنین پروژه‌هایی می‌تواند یک درآمد پایدار برای شهرداری‌ها و یک اقتصاد پویا برای مردم را فراهم کند گفت: در همین راستا سیاست سازمان شهرداری‌ها، استانداری و حوزه عمرانی، حمایت از این طرح‌ها است که به حمدالله در شهرستان مبارکه بین 7 شهری که در شهرستان وجود دارد تمام پروژه‌ها فعال است و امیدواریم تا پایان سال 99 شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ها باشیم تا زمینه‌ای برای جذب توریست و همچنین زمینه‌ای برای جذب سرمایه‌گذار و همدلی و همراهی با دیگران فراهم شود.

 

 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top