امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21557
بروزرسانی: چهارشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ۱۲:۵۸

جلسه كميته ترافيك شهرداري مباركه برگزار شد

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري مباركه نيوز ، جلسه کمیته ترافیک شهرداری مبارکه به ریاست مهندس هاشمی شهردار مبارکه و با حضور سرگرد انصاری رئیس پلیس راهور، دبیر شورای ترافیک شهرستان و جمعی از معاونین و کارشناسان شهرداری برگزار شد.

مهندس هاشمی شهردار مباركه در اين جلسه ضمن خوشامدگويي و  با ابراز خرسندي از همدلي و هم‌زبانی به وجود آمده بين اعضا ، جهت رفع مشكلات ترافيكي شهر گفت: يكي از سیاست‌ها و اولویت‌های كلي شهرداري و شوراي اسلامي شهر مباركه ، كاهش ترافيك شهري و برون‌رفت از معضلات و مشكلات ترافيكي است.

سید محسن هاشمی گفت  :بهره‌برداری و بازگشايي طرح‌ها و پروژه‌های ترافيكي شهرداري مباركه نقش بسيار مهمي در كاهش بار ترافيك و تسهيل در حمل‌ونقل هسته مركزي شهر خواهد داشت.

وي بابیان اينكه بايد برنامه‌ها و پیشنهادات ترافيكي بر اساس نيازسنجي و كار كارشناسي شده باشد گفت: طرح‌ها و تصميماتي كه در كميته ترافيك در راستاي بهبود و ساماندهي وضعيت تردد و ترافيك شهرستان اتخاذ می‌شود بايد به نحو احسن و مستمر پيگيري و به مرحله اجرا برسد.

شهردار مبارکه بابیان اینکه یکی از عمده وظایف کمیته ترافیک، شناسایی و رفع نقاط حادثه‌خیز است اظهار داشت: در این راستا نه‌تنها یک‌نهاد بلکه همه مسئولان و مردم موظف به انجام برخی امورات هستند که به کاهش بار ترافیک در سطح شهر می‌انجامد.

در ادامه مهندس عسگري دبير كميته ترافيك، به شرح اقدامات انجام‌گرفته در رابطه با مصوبات جلسه قبل پرداخت و سپس در رابطه با تعدادي از درخواست‌های ارسالي به كميته ،طرح‌های اصلاح هندسی و ساماندهی ترافیکی  بحث ،بررسی و تصمیم‌گیری شد.



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top