امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21463
بروزرسانی: سه شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ ۱۳:۴۶

پیام تبریک شهردار،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه به مناسبت سالروز میلاد حضرت مهدی (عج) و هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج)



شهردار،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه در پیامی فرارسیدن ولادت باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج)و هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک و تهنیت گفتند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم‏

اللَّهُمَّ كُنْ لِوَلِیِّكَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ فِی هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی كُلِّ سَاعَةٍ وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناًحَتَّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا "

نیمه ماه شعبان ، سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت قائم آل محمد (عج) است. امامی که وارث راستین پیامبر اعظم (ص) و ائمه معصومین (ع) و  بزرگ منادی عدالت و توحید است. این عید نقطه عطف اعیاد شعبانیه و پیام‌آور ظهور امامی است که با آمدنش به همه انتظارها پایان خواهد بخشید و امیددهنده مستضعفان خواهد بود .

در نظام مقدس جمهوری اسلامی سالروز این میلاد خجسته، به نام سربازان گمنام امام زمان(عج) نام‌گذاری شده است که به‌حق شایسته این دلاوران و ارکان مستحکم و شکست‌ناپذیر نظام در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است .

این‌جانبان، میلاد مسعود‌ یگانه‌ منجی عالم بشریت‌،حضرت ولی‌عصر (ارواحنا له الفداه) را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) ، عموم مردم متدین و ولایتمدار شهرستان مبارکه و سربازان گمنام امام زمان(عج) تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال تعجیل در فرج آن حضرت، عزت و اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیروزی و سربلندی همه مستضعفان عالم را مسئلت داریم.

همچنین از خدمات و زحمات ارزشمند همه دست‌اندرکاران نظام سلامت شهرستان اعم از پزشکان و پرستاران،نیروهای بسیجی و جهادی،نهادهای نظامی و انتظامی، اصحاب رسانه ،پرسنل خدوم و زحمتکش مدیریت شهری مبارکه و همه عزیزانی که در این روزهای سخت با مجاهدت و تلاش‌های شبانه‌روزی و باتحمل سختی‌ها و دوری از خانواده به همشهریان و هم‌وطنان خود، خدمت‌رسانی می‌کنند، به‌نوبه‌ی خود صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نماییم.

 

سید محسن هاشمی - شهردار مبارکه

هدایت اله عباسیان- رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه

اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top