امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21441
بروزرسانی: چهارشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ ۱۱:۱۸

چهارشنبه سوری بی حادثه برای مبارکه

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مبارکه، چهارشنبه سوری سال 98 را شبی بدون حادثه برای مبارکه اعلام کرد.


 

 طبق اعلام این سازمان، تعداد حوادث جانی و مالی مرتبط با چهارشنبه سوری در مبارکه صفر بوده و همچنین بیش از  30 نفر نیرو به همراه خودروی و تجهیزات آتش نشانی، در آماده باش بودند.

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ؛کیومرث مختاری سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرداری مبارکه از شهروندان فهیم برای رعایت نکات ایمنی در چهارشنبه آخر سال که بدون اعلام حوادث و حریق در چند سال گذشته بوده است تشکر و قدردانی کرد.
 وی  گفت : با توجه به آماده‌باش تمامی نیروهای عملیاتی در شب چهارشنبه آخر سال، خوشبختانه به‌غیراز چند مورد اعلام حریق لاستیک ، حادثه و حریق پرخطر بابت این شب  گزارش نشد و چهارشنبه سوری امسال، مردم و آتش‌نشانان شب آرامی را سپری کردند و همشهریان عزیز نیز از این جهت خرسند شدند.
لذا بدین‌وسیله سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مبارکه ضمن تبریک پیشاپیش به مناسبت فرارسیدن  عید نوروز از تمامی شهروندان  که به احترام  آتش‌نشانان و همشهریان با خودداری از استفاده مواد محترقه و منفجره باعث این آرامش در شهر شدند و الگوی فرهنگ ایمنی را  پیاده نمودند کمال تشکر و قدردانی را به عمل می‌آورد.


آرزوی سالی خوب و روزهای بدون حادثه برای مردم عزیز شهرمان



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top