امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21363
بروزرسانی: چهارشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ۱۴:۱۵

معاون خدمات شهری شهرداری مبارکه : نصب سازه‌های موقت تبلیغاتی در 8 نقطه شهری

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ؛ داوود ایران پور از آمادگی کامل شهرداری مبارکه برای برپایی تبلیغات محیطی نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که از ۲۴ بهمن‌ماه آغاز می‌شود، خبر داد و افزود : آنچه مهم است حضور و مشارکت مردم در انتخابات است و در این زمینه قطعاً شهرداری مبارکه همگام با سایر ارگانها و سازمان‌های شهر در جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات فعالیت می‌نمایند.

ایران پور بابیان اینکه شهرداری مبارکه  فضای شهری را جهت انتخابات پرشور و سالم فراهم خواهد کرد بیان کرد: ضوابط تبلیغات نامزدهای انتخاباتی به‌صورت دقیق و کامل در قوانین و دستورالعمل‌های اعلام‌شده مشخص‌شده است.

وی با اشاره به زمان شروع انتخابات گفت: تبلیغات انتخاباتی از ۲۴ بهمن‌ماه آغاز می‌گردد و تا ۳۰ اسفندماه ادامه خواهد داشت در همین ارتباط با در نظر گرفتن مکان‌هایی مناسب، کلیه فضاسازی‌های لازم تا قبل از شروع زمان تبلیغات در سطح شهر نصب خواهد شد.

ایران پور از تعیین 8 نقطه  در سطح شهر مبارکه ازجمله میدان انقلاب، میدان جهاد، میدان شهدا، میدان مادر، میدان هلال‌احمر، میدان فردوسی، خیابان نیکبخت و میدان وحدت قهنویه برای تبلیغ کاندیداهای مجلس شورای اسلامی خبر داد.

معاون خدمات شهری شهرداری مبارکه افزود : این سازه‏‌ها در مکان‏‌های مهم و پرتردد شهر همچون میدان‌ها اصلی شهر، بلوارهای پرتردد، تقاطع‌‏های اصلی شهر و... نصب‌شده است و از ستادهای انتخاباتی نامزدها درخواست می‌شود به‌منظور جلوگیری از الصاق پوستر و تراکت در سطح جداره‌ها و مبلمان شهری و تخریب منظر شهر به‌ویژه با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال ضمن اکران تبلیغات خود در این سازه‌ها، از تخریب جداره‌های شهری خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود کاندیداها ضمن رعایت قانون و خودداری از الصاق پوستر، تراکت و پلاکارد در مکان‌هایی به‌جز مکان‌های تعریف‌شده، در حفظ و پاکیزگی سیما و منظر شهری سهیم باشند.

 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top