امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21310
بروزرسانی: چهارشنبه, ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ ۱۲:۰۷

برگزاری نخستین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری مبارکه

نخستین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری مبارکه با حضور شهردار و جمعی از مدیران شهرداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ؛سید محسن هاشمی شهردار مبارکه در این جلسه بابیان اينكه شهرداری‌ها يكي از ارگان‌های مهم و فعال در ستاد ساماندهي و ارتقاء خدمات سفرها هستند، به آمادگي همه‌جانبه اين شهرداري براي استقبال از بهار و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته براي ارائه خدمات بهتر به مسافرين اشاره كرد.

وي بر لزوم خدمات‌رسانی ويژه به مسافران نوروزي تأكيد كرد و افزود: ارائه خدمات مطلوب و شايسته به مسافران نوروزي و جلوگيري از سردرگمي هم‌وطنان عزيزمان از اهميت بسياري برخوردار است و خاطره خوب و ماندگاري از سفرهاي اين ايام بر اذهان باقي خواهد گذاشت.

هاشمی گفت: تمام توان مجموعه شهرداري مباركه در ايام نوروزي به كار بسته خواهد شد تا در نقاط مختلف شهر، امكانات لازم براي رفاه حال هم‌وطنان و مسافرين گرامي فراهم گردد.

شهردار مبارکه گفت: هم‌زمان با آغاز فصل بهار، شهرداری علاوه بر ارائه خدمات عمومی در سطح شهر اقدامات و پیش‌بینی‌های ویژه‌ای را برای تسهیل امور شهروندان انجام می‌دهد که این فعالیت‌ها در شهرداری در قالب ستاد استقبال از بهار آغازشده و در حوزه‌های مختلف عمرانی ،فرهنگی ،خدمات شهری، فضای سبز  و ...  برنامه‌های مختلفی در دستور کار قرارگرفته است.

سید محسن هاشمی گفت: با برنامه‌ریزی و تلاش کارکنان سازمان سیما،منظر و فضای سبز کار طراحی و ساخت المان‌های نوروزی با کمترین هزینه در حال انجام است.

شهردار مبارکه بابیان این مطلب گفت: کار خوبی که در چند سال اخیر پیرامون ساخت المان‌های نوروزی صورت گرفته بود،انتظارات مردم در این بخش را افزایش داده است که به همین دلیل با انجام ماه‌ها کار شبانه‌روزی کارکنان سازمان سیما،منظر و فضای سبز ،نوروز 1399 نیز گوشه و کنار شهر با المان‌های خاص و متفاوت تزئین خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره فرهنگی هنری نوروزگاه در ارگ تاریخی نهچیر در ایام نوروز گفت: این مجموعه باارزش تاریخی نمودی از مدنیت و رونق شهر در قرون گذشته است و باید بادید ویژه به آن نگریست.

هاشمی اضافه کرد:کاشت گل‌های فصلی ، اجرای نورپردازی و نصب ریسه‌های چراغانی ، نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی، رنگ‌آمیزی دیوارهای نازیبا و پایه‌های روشنایی و برخی از نقاط شهر،رنگ‌آمیزی جداول و خط‌کشی خیابان‌ها ،لکه‌گیری و آسفالت ترانشه ها ، پیاده‌روسازی ، تهیه و توزیع پک های فرهنگی و نقشه راهنمای گردشگری ،اکران  المان‌های نوروزی ، اجراي برنامه فرهنگي و هنري،ایجاد ایستگاه‌های راهنمای مسافر در شهر ، استقبال از نخستين مسافران نوروزي و ...  از اقدامات مجموعه مدیریت شهری جهت استقبال از نوروز 1399 است .  

شهردارمبارکه خدمات‌رسانی به مسافرين و گردشگران را حائز اهميت دانست و گفت: تمام تلاش ما بر اين است تا با تشكيل ستاد خدمات سفر،رفاه حال مسافرين و گردشگران را فراهم آورده آن‌چنان‌که نام و خاطره‌ای خوش از شهر مباركه در اذهان باقي بماند.

وي افزود:در اجراي برنامه‌های استقبال از بهار تلاش خواهيم نمود تا كارها و شرايط به‌گونه‌ای فراهم شود تا باعث نشاط و شادابي بيشتر شهر، شهروندان و مسافران به اين شهر باشد.

هاشمی خاطرنشان كرد: اميدواريم تا با بسيج همه امكانات به استقبال مسافران نوروزي برويم و خدماتی درشان شهر و مردم مباركه به مسافران و مهمانان نوروزي ارائه كنيم و با تلاش كاركنان بخش‌های مختلف شهرداری  و همكاري ساير ادارات بتوان امكانات مناسبي جهت فراهم آوردن رفاه و رضايت عمومي بيشتر ايجاد كرده تا هموطنانی كه به شهر مباركه سفر می‌کنند، لحظات خوشي را در ايام نوروز بگذرانند.

 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top