امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21284
بروزرسانی: پنج شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۸ ۱۵:۰۴

تقدیر شهردار،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه از پرستاران به مناسبت ولادت حضرت زینب (س)

مديريت شهري  مباركه بنا به اعتقاد و تفكري كه بر اساس مفهوم جامع و گسترده سلامت شکل‌گرفته سعي كرده است با هدايت نخبگان و در راستاي سیاست‌های متوليان امر، با لحاظ اولویت‌ها از حداکثر ظرفیت‌های شهرداري براي ارتقاي سلامت شهر استفاده كند.به‌نحوی‌که در تمامي فعالیت‌های شهرداري توجه به‌سلامت شهروندان و حفظ ايمني و محیط‌زیست مدنظر بوده است كه می‌توان به مواردي از قبيل ساخت و توسعه زمین‌های ورزشي، پاركها ،مناسب‌سازی پیاده‌روها، توجه به زيباسازي و ارتقاي سلامت روان شهر (ساخت‌وسازهای شهري و توجه به نماي ساختمان‌ها، آب‌نماها، نورپردازی‌های شهري و...) دستگاه‌های مكانيزه دفع زباله، ، تجهیز و توسعه مرکز معاينه فني خودروها براي كاهش آلودگي هوا، فعالیت‌های متنوع فرهنگي، اجتماعي، معنوي و هنري مختلفی كه در سطوح مختلف انجام می‌گیرد و بسياري از فعالیت‌های ديگر كه به‌طور مستقيم و غیرمستقیم در حفظ و ارتقاي نشاط و سلامت شهروندان مباركه تأثیرگذار است اشاره كرد.

در اين ميان پرستاران از جايگاه خاص و ويژه‌اي در نظام سلامت شهروندان برخوردار هستند به‌گونه‌ای كه بدون توجه به پرستاري عملاً نمي‌توان سلامت شهروندان را تضمين كرد.

بر اساس همين اولویت‌ها در آستانه ولادت باسعادت حضرت زينب (س) و روز پرستار، رئيس و اعضای  شوراي اسلامي و شهردار مباركه با حضور در بيمارستان محمد رسول‌الله(ص)، از بخش‌های درمانی این بیمارستان  بازدید کردند و ضمن عیادت از بیماران، با اهدای گل از زحمات پرستاران این بیمارستان تقدیر نمودند.

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز، سید محسن هاشمی، شهردار مبارکه در این بازدید، نام‌گذاری روز پرستار به مناسبت سالروز ولادت خجسته حضرت زینب (س) را افتخاری بزرگ برای این قشر دانست و گفت: این روز فرصت مناسبی برای پاسداشت خدمات پرستاران زحمتکش است که با پیروی از حضرت زینب کبری(س) به همنوعان خود خدمت می‌کنند.

وی با اشاره به این‌که پرستاران قشری هستند که زحماتشان بر کسی پوشیده نیست،افزود: در کنار همه خدماتی که مجموعه بهداشتی‌ درمانی انجام می‌دهند، پرستاران آرامش را برای بیماران و خانواده آن‌ها به ارمغان می‌آورند.

مهندس هاشمی، اهميت شغل پرستاري را واضح و روشن خواند و گفت: پرستاری شغل شريفي است و هركس با هر دين و مسلكي كه دارد در برابر آن احساس تواضع می‌کند.

وی وظیفه پرستاران را سنگین و مقدس دانست و گفت: پرستاران قشر زحمتکش جامعه هستند که در خط مقدم نظام سلامت قرار دارند و باید در اولویت قرار گیرند تا شاهد جامعه‌ای سالم و بانشاط باشیم.

همچنین هدایت الله عباسیان، رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه نیز در این بازدید، خجسته میلاد بزرگ بانوی کربلا، اسطوره صبر استقامت و تقوا حضرت زینب ( س ) و روز پرستار را به خانواده بزرگ پرستاری بیمارستان ولایت تبریک گفت و از زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه آنان قدردانی کرد.

وی با اشاره به‌سختی های شغل پرستاری افزود : پرستاری شغلی است سراسر عشق و علاقه و کسی که عاشق خدمت کردن به مردم نباشد، نمی‌تواند در این حرفه مقدس دوام بیاورد همچنین خدمات پرستاران با هیچ‌چیز قابل جبران نیست و قطعاً اجری بزرگ در نزد خداوند متعال دارد .

عباسیان  شکیبایی را از ویژگی‌های برجسته پرستاران برشمرد و اظهار داشت: صبر، خصیصه‌ای است که بانام پرستار در اذهان نقش می‌بندد و این صفت متعالی یادآور ازجان‌گذشتگی‌های حضرت زینب (س) است که در نهضت حسینی تا آخرین رمق دین خود را به مکتب اسلام ادا کرد

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه در پایان با قدردانی از زحمات کلیه کارکنان حوزه بهداشت و درمان شهرستان، پرستاران را مظهر عطوفت و ایثار خواند و گفت: صبر و بردباری از مهم‌ترین ویژگی و شاخصه پرستاران است که به بیماران آرامش می‌دهد.



+ 1
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top