امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21160
بروزرسانی: چهارشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۸ ۱۳:۵۲

پیام تبریک شهردار،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه به مناسبت هفته نیروی انتظامی

باسمه‌تعالی

امروز نیروی انتظامی در خدمت مردم، در کنار مردم و پشتیبان آنان است و آحاد مردم نیز به این نیرو افتخار می‌کنند و به آن اعتماد دارند.    مقام معظم رهبری)مدظله‌العالی(

نیروهای انتظامی حافظان امنیت، آسایش و آرامش مردم و همچنین مظهر اقتدار، نظم، مهربانی و رأفت در جامعه هستند چراکه پیشرفت و توسعه همه‌جانبه و پایدار، تنها در سایه نظم و امنیتی فراهم می‌شود که نیروهای انتظامی به جامعه هدیه می‌دهند.

بی‌شک امنیت و آرامش امروز جامعه ما، مدیون فداکاری‌ها و فعالیت‌های شبانه‌روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است که در سایه تلاش و مجاهدت آنان، فضایی امن و مناسب برای رشد و توسعه کشور مهیا شده و نام اين نيرو، زنده کننده دلاوري و ايثارگري غيور مرداني است که با توکل به خداوند، برای برقراري امنيت و آسایش مردم با تلاش و کوشش خستگی‌ناپذیر گام برداشته‌اند.

هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ مردانی جان‌برکف که بی‌تردید کار و تلاش خستگی‌ناپذیر و ایثار بی‌وقفه آنان زمینه‌ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است .

 این‌جانبان ضمن تبريك هفته نيروي انتظامي به حافظان نظم و امنيت ، مراتب تشكر و قدرداني را از تلاش‌ها، رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های فرماندهان و سربازان نيروي انتظامي بالأخص فرماندهی و پرسنل خدوم نیروی انتظامی شهرستان مبارکه ابراز و اميدواریم در سایه رهنمودهاي فرماندهي معظم كل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در پاسداري از خون شهيدان گران‌قدر انقلاب اسلامي و پيشبرد اهداف عاليه نظام مقدس جمهوري اسلامي در برقراري نظم و امنيت جامعه موفق و مؤید باشيد .

سید محسن هاشمی- شهردار مبارکه

هدایت اله عباسیان-رییس شورای اسلامی شهر مبارکه

اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top