امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21138
بروزرسانی: شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ ۱۱:۵۴

پیام مدیریت شهری مبارکه به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی

باسمه تعالی

لاله‌های دل‌سوخته‌ای که از مکتب تعلیم و تربیت به مکتب ایثار و شهادت رفتند

سی ویکم شهریورماه یادآور پایداری، استقامت، رادمردی و رشادت‌های شهیدان، جانبازان و ایثارگران و نماد اتحاد و همدلی ملت بزرگ ایران اسلامی در برابر دشمنان است، دوران سرنوشت سازی که تا همیشه تاریخ به‌عنوان حماسه‌ای ماندگار ثبت‌شده و بر تارک ایران اسلامی خواهد درخشید.

دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی ملت قهرمان ایران و بیانگر مقاومت بیداردلانی است که  هفت شهر عشق را در هشت بهار آزادگی پیمودند. روزهایی که جای‌جای میهن اسلامی‌مان، با پیروی و الگوپذیری از نهضت سرخ عاشورا و خط سبز ولایت، سرافرازانه در برابر دنیای کفر و استکبار، چون کوه ایستاد و بر بلندای قله‌ی افتخار، بیرق آزادگی را برافراشته نگه داشت. هم‌زمانی هفته ایثار و استقامت با ماه پیروزی خون بر شمشیر نشانه الگوپذیری کربلای ایران اسلامی از نهضت سرخ عاشوراست.

آنچه امروز داریم نیز از برکت خون پاک شهدا و تلاش و مجاهدت رزمندگان و همه دلیرمردان عرصه ایثار و مقاومت است پس باید همواره قدردان زحمات و ایثارگری‌های آن‌ها باشیم و با برنامه‌ریزی درست و فرهنگ‌سازی مناسب، این فرهنگ غنی و ماندگار ایثار و شهادت را به جوانان و نوجوانان و حتی نسل‌های آینده انتقال دهیم و این میراث عظیم و ماندگار را به‌عنوان ویترینی از رشادت‌ها و فداکاری‌ها به همگان بشناسانیم.

تقارن اول مهر، بهار تعلیم و تربیت با هفته دفاع مقدس تابلوی مقاومت، ایثار و شهادت، یادآور این پیام است که تخصص و تعهد باید در کنار هم باشند تا بشریت را از گرداب گمراهی و تباهی نجات بخشند و چه لاله‌های دل‌سوخته‌ای بودند که از مکتب تعلیم و تربیت به مکتب ایثار و شهادت رفتند تا درس آزادی و آزادگی را معنا بخشند.

اینجانبان ضمن گراميداشت ياد و خاطره همه شهيدان گلگون‌کفن و رزمندگان دلير ايران اسلامي و پاسداشت هفته دفاع مقدس و همچنين با عرض تبريك فرارسيدن سال تحصيلي جديد به همه ره پویان و پويندگان عرصه علم دانش، دانش آموزان و دانشجويان عزيز و معلمان و اساتيد فرهيخته ، از خداوند متعال سربلندي ايران اسلامي و توفيقات روزافزون مردم شريف مباركه را در پرتو منويات مقام معظم رهبري (مدظله‌العالی) مسئلت می‌نماییم.

 

سید محسن هاشمی- شهردار مبارکه

هدایت اله عباسیان- رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه

اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه

 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top