امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21136
بروزرسانی: سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ۱۲:۳۲

اجرای «طرح استقبال از مهر» در آستانه بازگشایی مدارس

با نزدیک شدن به ماه مهر و بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید،  شهردار مبارکه از نظافت ، خط کشی های عابر پیاده، ساماندهی سرویس مدارس، برگزاری نشست های آموزشی ویژه مدیران شرکت های سرویس مدارس و رانندگان، آسفالت و پیاده روسازی در حوزه عمرانی و برنامه ریزی برای حمل و نقل دانش آموزان در اتوبوسرانی در آستانه مهرماه و بازگشایی مدارس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز، سید محسن هاشمی با اشاره به تشکیل ستاد مهر در شهرداری و نشست هایی که در این راستا با حضور مدیران و معاونان برگزار شده است، گفت: امسال و در آستانه بازگشایی مدارس، شهرداری اقداماتی را برای تسهیل در رفت و آمد دانش آموزان و شهروندان در بخش های مختلف از جمله تاکسیرانی، سازمان اتوبوسرانی ، نظارت کامل بر شرکت‌های ساماندهی سرویس مدارس ... انجام فعالیت هایی مانند خط کشی و رنگ آمیزی معابر و همچنین همکاری در مراسم زنگ بازگشایی مدارس انجام می دهد.

وی از برنامه ریزی های دقیق و برگزاری نشست های متعدد برای استقبال از ماه مهر و سال تحصیلی جدید و آغاز هفته دفاع مقدس از سوی شهرداری خبر داد و افزود: ساماندهی مطلوب این مراسم، نیازمند تلاش و پشتکار مضاعف است و با برنامه های پیش بینی شده، شهر برای استقبال از ماه مهر، بازگشایی مدارس و آغاز هفته دفاع مقدس آماده است.

وی نظافت تمام خیابان ها و معابر منتهی به مدارس، شستشوی خیابان ها، رنگ آمیزی مبلمان شهری، کاشت انواع گل در باغچه های شهر، پاکسازی علائم ترافیکی، حذف موانع و نواقص خطر آفرین در محدوده مدارس، نظافت ایستگاه های اتوبوس، رفع سد معبر در مسیر تردد دانش آموزان، جمع آوری نخاله های ساختمانی در معابر، رنگ آمیزی سرعتگاه ها و خطوط عابر پیاده در مناطق پر رفت و آمد و پر خطر، اصلاح چراغ های ترافیکی و شستشو و ترمیم تابلوهای راهنمایی و رانندگی را بخشی از  اقدامات انجام شده در این بخش اعلام کرد و افزود: با برنامه‌ریزی مناسب، طرح استقبال از مهر را با هدف افزایش کیفیت خدمات، فضاسازی و آماده‌سازی هر چه بهتر مسیرهای منتهی به مراکز آموزشی و مدارس سطح شهر در دستور کار قرار گرفته تا رضایتمندی شهروندان و دانش‌آموزان را فراهم کنیم.

همچنین وی اقدامات شهرداری برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس را شامل فضاسازی سطح شهر،برگزاری همایش دوچرخه سواری، دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان،غبارروبی گلستان شهدا،اجرای برنامه های فرهنگی ، تعویض تمثال سرداران شهید در ورودی شهر و ... اعلام کرد و گفت: با همکاری همه نهادهای خدمت رسان شهری، امیدواریم ماه مهر و رویدادهای مهم آن را به شکل شایسته و با رضایت شهروندان، پشت سر بگذاریم.

 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top