امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21134
بروزرسانی: شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ ۱۰:۵۸

قدردانی شهردار مبارکه از مردم و هیئت‌های عزاداری


 

 

شهردار مبارکه از مشارکت شهروندان و هیئت‌های مذهبی در هر چه باشکوه‌تر برگزاری عزاداری‌های دهه نخست محرم و همچنین حفظ نظم و پاکیزگی شهر قدردانی و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز، مهندس سید محسن هاشمی با تسلیت به مناسبت سالگرد شهادت جان‌گداز سالار شهیدان و اصحاب باوفایش و آرزوی قبولی عزاداری‌های خالصانه شهروندان گفت: هیئت‌ها و تشکل‌های مذهبی مبارکه، بی‌شک کارنامه‌ای پرافتخار و ریشه‌دار در بزرگداشت شعائر حسینی به‌ویژه سنت شکوهمند عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) دارند.

وی برگزاری هر چه باشکوه‌تر عزاداری‌های دهه نخست محرم در مبارکه را نتیجه مشارکت و همکاری شهروندان دانست و افزود: همکاری و مشارکت مردم با نیروهای زحمتکش شهرداری در نظافت و تمیز نگه‌داشتن شهر در این ایام، نشان‌دهنده فرهنگ بالای شهروندان است.

شهردار مبارکه با اشاره به نقش مؤثر هیئت‌های حسینی و گروه‌های مردمی برای حفظ پاکیزگی و نظم شهر، ادامه داد: نیروهای خدوم آتش‌نشانی و خدمات شهری  به‌ویژه پاکبانان زحمتکش همچنین نیروی انتظامی ،پلیس راهور ،سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ، هیئت‌های مذهبی و دیگر ادارات و ارگان‌ها نیز در این ایام خدمت گذار عزاداران حسینی بودند و در هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم دهه نخست محرم، نقش مؤثری داشتند و بدین‌وسیله از زحمات کلیه ادارات و ارگان‌های خدمت رسان که به‌صورت شبانه‌روزی در حال خدمتگزاری به عزاداران حضرت ابا عبداله الحسین (ع) بودند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی از آماده‌باش نیروهای آتش‌نشانی در دهه اول محرم و تأمین امنیت دسته‌های عزاداری حسینی قدردانی کرد و گفت: از همدلی ،همکاری و مشارکت همه شهروندان ، عزاداران و دست‌اندرکاران مراسم سوگواری در نگین سبز استان که مراسمی باشکوه ، هماهنگ و کم‌نظیر را خلق کرده و با ایجاد فضای معنوی گسترده تحسین همگان را برانگیختند، سپاسگزاری نموده و از خداوند متعال آرزوی قبولی عزاداری همه ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت به‌ویژه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را دارم.

مهندس هاشمی در پایان اظهار امیدواری کرد، مشارکت و همکاری شهروندان در سال‌های آینده نیز ادامه داشته باشد.



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top