امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21060
بروزرسانی: دوشنبه, ۰۴ شهریور ۱۳۹۸ ۱۷:۱۰

تقدیر از کارمندان مجموعه مدیریت شهری مبارکه به مناسبت 4 شهریور ماه روز کارمند

 

به  مناسبت هفته دولت و چهارم شهریورماه روز کارمند با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع  شهرداری مبارکه از کارمندان مجموعه شهرداری در محل کارشان تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز، سعید باقری با حضور در واحدها ،معاونت‌ها و سازمان‌های مختلف شهرداری با تبریک روز کارمند به کارمندان از زحمات آنان تقدیر و تشکر کرد.

در حاشیه بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع  شهرداری مبارکه در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: نیروی انسانی متخصص و متعهد در تعالی و پیشرفت سازمان تأثیر به سزایی دارد و تمام تلاش ما بر این است که با پیگیری حقوق و مزایای کارمندان گوشه‌ای از زحمات صادقانه کارکنان را جبران کنیم.

باقری  اضافه نمود : تکریم ارباب‌رجوع  در سایه رعایت ضوابط و قوانین لازمه کار  است  و انتظار  می‌رود که همه مجموعه بیش‌ازپیش با رعایت قوانین و ضوابط در رفع مشکلات مردم کوشا باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع  شهرداری مبارکه اظهار امیدواری کرد که باهمت و تلاش کارکنان بتوانیم گام‌های مؤثری در راستای تعالی شهرداری و دستیابی به اهداف مدیریت شهری برداریم.

 



+ 1
مخالفم - 1
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top