امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21041
بروزرسانی: دوشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ۰۸:۰۳

پیام تبریک مدیریت شهری مبارکه به مناسبت عید غدیر

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز، شهردار ،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه طی پیامی عید غدیر خم را به تمام عاشقان ولایت و امامت به‌ویژه مردم شریف و ولایتمدار شهر مبارکه تبریک گفتند.

 

متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه مولانا امیرالمومنین علی بن ابیطالب(ع)

روز هيجدهم ذی‌الحجه، یکی از عيدهاي بزرگ اسلام و جهان تشيع است که از سوی رسول گرامی اسلام، برترین عید امت نامیده شده است. غدیر یك تفكر و نقطه تلاقى كاروان رسالت با طلایه داران امامت است که چون چشمه اى هستی‌بخش می‌جوشد تا جان انسان‌های حقیقت‌جو را سیراب نموده، انسان را تکامل بخشیده و جامعه را به‌سوی رستگاری رهنمون شود.

روزی برای کامل شدن دین و اتمام نعمت بر بندگان خداست تا روح خود را از وابستگی‌های دنیایی رهانیده و به‌سوی خدای هستی‌بخش به پرواز درآورد و در این مسیر،  بندگان خوب خدا از فرصت کوتاه زندگی، با استعانت از مکتب ولایت و بجای آوردن طاعات و عبادات در خدمتگزاری به خلق خداوند و مردم اهتمام ورزیده و برکات آن را ره‌توشه آخرت خود کنند .

این عید بزرگ و این حادثه و مناسبت سترگ، بهانه‌ای است برای تجدید میثاق با ولایت و برماست که پیمان خویش را با مسیر و جریان ولایت تجدید کرده و امروز که پرچم ولایت‌فقیه به‌عنوان استمرار این حرکت الهی در دست باکفایت مرجع عالی‌قدر و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است، پیمان ببندیم که با عزمی راسخ‌تر از پیش درراه تحقق آرمان‌های والای این نظام مقدس گام نهیم.

 

این‌جانبان ضمن تبریک این عید بزرگ و خجسته به امام عصر(عج) و نایب برحقش مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و عاشقان ولایت و امامت به‌ویژه مردم مؤمن و ولایتمدار شهر مبارکه، از خداوند متعال مسئلت داریم ما را از متمسکین راستین به ولایت مولی‌الموحدین حضرت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام محسوب فرماید.

 

سید محسن هاشمی-شهردار مبارکه

هدایت اله عباسیان _رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه

اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top