امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21039
بروزرسانی: شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ۰۸:۰۲

پيام تبريك مجموعه مدیریت شهری مبارکه به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان

بسم‌الله الرحمن الرحيم

ايستادگي و مقاومت آزادگان سرافراز ما در طول سال‌های سخت اسارت ، ملت ايران را روسفید و سربلند كرد ...يكايك ملت ايران بايد اين خاطره و خاطرات شبيه آن را زنده نگهدارند و آن‌ها را قدر بدانند.

 «مقام معظم رهبري»

سلام خدا بر آزاد مردانی که صبورانه رنج اسارت را تحمل کردند و با سرافرازی همچون کبوترانی رسته از بند، به آغوش میهن اسلامی بازگشتند.

۲۶ مردادماه یادآور آغاز بازگشت آزادگان به خاك پاك ميهن اسلامي است ، بازگشت سرو قامتانی كه با عزم و ايمان راسخ و وصف‌نشدنی خود در برابر فشارهای جسمي و روحي دشمنان بعثي ايستادگي كردند و از شکنجه‌های مزدوران هراسي به خود راه ندادند .

جان‌فشانی‌های بی‌منت و ازخودگذشتگی‌های دلاورانه، ويژگي انسان‌هاي بزرگ و پايمرداني است كه در دفاع از كيان نظام اسلامي جان‌برکف نهادند و رنج و اندوه دوري را صبورانه تحمل كردند.

این‌جانبان  ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به کشور عزیزمان ایران اسلامی، این مناسبت خجسته را به محضر خانواده معظم شهدا ، جانبازان، آزادگان و شهروندان شریف  مبارکه تبریک عرض نموده و توفيقات روزافزون اين رزمندگان سرافراز را تحت عنايات حضرت ولی‌عصر عج الله تعالي فرجه الشريف و فرماندهي معظم كل قوا از درگاه حضرت احديت مسئلت می‌نماییم.

 

سید محسن هاشمی-شهردار مبارکه

هدایت اله عباسیان _رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه

اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top