امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21014
بروزرسانی: دوشنبه, ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۵۰
در راستای بررسی و تکمیل طرح جامع شهر صورت گرفت

برگزاری سلسله نشست های تبادل نظر برای ساماندهی حمل و نقل در مبارکه

سلسله نشست های بحث و تبادل نظر برای بهبود وضعیت تردد و ساماندهی حمل و نقل در سطح معابر شهر، در شهرداری مبارکه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ، معاون خدمات شهری شهرداری مبارکه از برگزاری سه نشست تخصصی جداگانه توسط واحد ترافیک معاونت خدمات شهری و با ریاست شهردار مبارکه برای بحث و تبادل نظر با فعالان حوزه حمل و نقل خبر داد و گفت: این نشست ها با حضور شهرداران شهرستان، نمایندگان شرکت های حمل و نقل ،کامیون داران و همچنین رییس پلیس راهور ، معاونان و کارشناسان طرح جامع شهر برگزار شد.

امین اله تاکی با اشاره به گلایه های فراوان شهروندان از ورود وسایل نقلیه سنگین به شهر، افزود: حل مشکل ورود وسایل نقلیه سنگین به شهر به ویژه از کنارگذر غرب و محور صفاییه همچنین از میدان دفاع مقدس تا بلوار امام رضا(ع) به همراه تکمیل رینگ شرق و غرب مبارکه، در اولویت شهرداری و مشاوران طرح جامع قرار دارد.

وی مبارکه را نگین سبز استان خواند و گفت: قرن حاضر، قرن شهرنشینی است و شاهد پیشی گرفتن جمعیت شهرنشین  از جمعیت روستایی هستیم که زمینه ساز شکل‌گیری شهرهای بزرگ با بافت ها و ترکیب‌های مختلف شهری و پیچیده  شده و بر این اساس، زندگی در شهرها نیز با توجه به ساختار شهرها، مناسبت‌های مختلف و فعالیت‌های اقتصادی  اجتماعی، تعمیق و گسترش تقسیم‌کار اجتماعی و اقتصادی ، نیازهای فزاینده فرهنگی، فراغتی و اجتماعی شهروندان بیش از هر دوره دیگری وابسته به خدمات شده است .

تاکی، خدمات شهری را یکی از نخستین و مهم‌ترین وظایف شهرداری‌ها دانست و ادامه داد: مدیریت شهری و به معنای خاص شهرداری به عنوان یکی از بزرگترین سازمان‌های خدماتی هنگامی می‌تواند از کارایی و بهره‌وری بیشتری برخوردار باشد که اعتماد شهروندان را به عنوان سرمایه اجتماعی و معنوی کسب کند و از آن در مسیر اهداف سازمانی و توسعه شهری استفاده نماید.

وی ، بحث و تبادل نظر درباره بهبود وضعیت تردد و ساماندهی حمل و نقل در سطح معابر را مهم ترین سرفصل های مورد بحث در سلسله نشست های بهبود وضعیت تردد و ساماندهی حمل و نقل بیان کرد و گفت: پس از بررسی تخصصی موضوعات، پیشنهادات نیز ارزیابی شد و برای ابلاغ دستور کار به مشاور طرح جامع مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top