امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20880
بروزرسانی: پنج شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۱۱:۱۴
به میزبانی شهرداری مبارکه انجام شد :

برگزاری جلسه هم اندیشی و بررسی مشکلات مساجد واقع در طرح تعریض

تولید روز افزون خودروهای سواری و عدم اشتیاق مردم به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی توازن ظرفیت خیابان ها و خودرو ها را به هم ریخته است.

در شرایط موجود و موقعیت فعلی برنامه ریزی در راستای مناسب سازی و تعریض خیابان های شهر و بالاخص محلات شهر بسیار ضروری است. در طرح های تفصیلی شهری که شهرداری ها مجری آن هستند، برای عرض معابر در کوچه ها و خیابان های فرعی و اصلی، استانداردهایی تعریف شده که تسهیل رفت و آمد و در مواردی، فراهم کردن امکان دسترسی خودروهای امدادرسان و در مجموع، مناسب سازی فضاهای شهری را به عنوان هدف نهایی دنبال می کند.تعدادی از مساجد در طرح تعریض و مناسب سازی برخی از خیابان ها قرار دارد که باید با برنامه ریزی مناسب و با همکاری دستگاه های ذیربط نسبت به اجرای شدن این طرح ها اقدام نمود .

جلسه هم اندیشی و بررسی مشکلات مساجد شهر مبارکه و محلات با حضور شهردار ،اعضای شورای اسلامی ، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مبارکه و جمعی از کارشناسان و مدیران شهرداری مبارکه به منظور بررسی این مسائل به میزبانی شهرداری مبارکه برگزار گردید .

در این جلسه رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان با اشاره به توافقات قبلی فی مابین شهرداری و این اداره، از همکاری های  مدیریت شهری در رفع مشکلات مساجدی که در طرح های تعریض بعضی از خیابان ها واقع شده اند ، تقدیر و تشکر نمود.

مهندس هاشمی شهردار مبارکه نیز با اشاره به هزینه های زیاد جابجای مساجد واقع در طرح های عمرانی شهر ، شرایط مالی شهرداری ها در این چند سال اخیر و ضرورت رعایت ضوابط و مقررات قانونی و شرعی در این خصوص ، قول مساعدت در حد توان برای حل مشکلات این مساجد را داد.

لازم به ذکر است رئیس اداره اوقاف نیز قول پیگیری برای حل مشکلات اوقافی طرح تعریض کوچه شهید محمد صادقی دهنو و مسجد جامع دهنو را از طریق اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان را داد.

 

 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top