امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20879
بروزرسانی: چهارشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۱۲:۱۸
در راستای برنامه ریزی پروژه های عمرانی سال 98 انجام شد :

بازدید میدانی شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی از سطح شهر و محلات مبارکه

در راستای برنامه ریزی پروژه های عمرانی سال 98 انجام شد :

بازدید میدانی شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی از سطح شهر و محلات مبارکه

شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه ، معاون عمران و جمعی از کارشناسان این معاونت از سطح شهر و محلات بازدید و در خصوص اجرای پروژه های عمرانی در سال 98 بحث ، تبادل نظر و برنامه ریزی شد.

مهندس هاشمی شهردار مبارکه در حاشیه این بازدید با اشاره به اهمیت مقوله خدمت رسانی به همشهریان ، رفاه وآرامش مردم را جز ضروری ترین اهداف شهرداری بر شمرده وایجاد بسترهای مناسب توسعه‌ای در سطح شهر و محلات را از مولفه‌های ایجاد شهری در خور شهروندان عزیز بر شمرد و نگاه کارشناسانه بر طرحهای عمرانی همراه با دقت و ظرافت را موجب ایجاد اعتماد عمومی شهروندان به خادمین خود در مجموعه مدیریت شهری دانست.

دکتر خالوزاده رئیس شواری اسلامی شهر مبارکه نیز هدف عمده مدیریت شهری را اعم از شهرداری و شورا ایجاد رفاه، آسایش و آرامش برای شهروندان عنوان کرد و تصریح کرد که اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه ضمن پشتیبانی از اقدامات تحول آفرین، تمامی تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا با حمایت لازم و حضور مستمر و پیگیری مداوم، شهرداری مبارکه هرچه سریعتر پروژه هایی را که در آبادانی شهر نقش بسزایی دارند اجرایی و به بهره برداری برساند .

از جمله این طرح ها می توان به احداث زمین چمن مصنوعی ، پارک های محله ای ، پیاده راه سازی برخی از خیابان ها پرتردد و اجرای طرح هایی با هدف تسهیل عبور و مرور و همچنین رونق اقتصادی شهر نامبرد .



+ 0
مخالفم - 1
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top