امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20860
بروزرسانی: چهارشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۱۱:۱۹
به میزبانی شهرداری مبارکه انجام شد :

برگزاری جلسه بررسی وضعیت پروژه قطار حومه ای شهرستان مبارکه

جلسه ای با حضور نمایندگان فرمانداری ، شرکت فولاد مبارکه ، شرکت عمران مجلسی و مشاورطرح به میزبانی شهرداری مبارکه در راستای بررسی وضعیت پروژه قطار حومه ای شهرستان مبارکه برگزار شد .

در این جلسه مهندس رئیسی مدیر واحد قطار حومه ای شهرداری مبارکه شروع بکار کمیته استملاک را ضروری دانست و گفت : شرکت مشاور در گام نخست باید نسبت به ارائه کروکی استملاک با اولویت بندی 7 کیلومتر مسیر حد فاصل فولاد مبارکه به شهر مبارکه و مسیر حد فاصل شهر مجلسی تا فولاد مبارکه اقدام نماید .

وی افزود : یکی از موضوعاتی که باید بررسی و در طراحی مورد توجه قرار گیرد دسترسی های اراضی کشاورزی است . بخشی از این مسیر از مجاورت قنات عبور می کند و باید رعایت الزامات در طراحی لحاظ شود .

رئیسی با اشاره به گذشت چهار سال از آخرین توافقات اظهار کرد : حدود 4 سال از آخرین توافقات می گذرد ولی بدهی ها به مالکین پرداخت نشده است و شایسته است با حضور کارشناسان شرکت فولاد مبارکه ،این موضوع در شهرداری مبارکه بررسی و تصمیم گیری قطعی برای حل مشکل پرداخت بدهی ها اتخاذ شود .

مدیر واحد قطار حومه ای شهرداری مبارکه  ضمن ذکر بخشی از معایب و مزایای عبور مسیر قطار حومه ای از رفوژ میانی مسیر مبارکه – اصفهان ، در خصوص بررسی مسیر مذکور تاکید نمودند .





+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top