امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20751
بروزرسانی: شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ۱۸:۲۸

برنامه‌های متنوع مدیریت شهری مباركه برای استقبال از بهار 1398

امین اله تاکی معاون خدمات شهری شهرداری مبارکه بابیان اينكه شهرداری‌ها يكي از ارگان‌های مهم و فعال در ستاد ساماندهي و ارتقاء خدمات سفرها هستند، به آمادگي همه‌جانبه اين شهرداري براي استقبال از بهار و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته براي ارائه خدمات بهتر به مسافرين اشاره كرد.
وي بر لزوم خدمات‌رسانی ويژه به مسافران نوروزي تأكيد كرد و افزود: ارائه خدمات مطلوب و شايسته به مسافران نوروزي و جلوگيري از سردرگمي هم‌وطنان عزيزمان از اهميت بسياري برخوردار است و خاطره خوب و ماندگاري از سفرهاي اين ايام بر اذهان باقي خواهد گذاشت.
تاکی گفت: تمام توان مجموعه شهرداري مباركه در ايام نوروزي به كار بسته خواهد شد تا در نقاط مختلف شهر، امكانات لازم براي رفاه حال هم‌وطنان و مسافرين گرامي فراهم گردد.

معاون خدمات شهري شهرداري مباركه به مجموعه اقدامات انجام‌شده براي استقبال از نوروز اشاره كرد و گفت: مرمت آسفالت خیابان‌ها و معابر، نظافت و شست و شوي خیابان‌ها و پیاده‌روها، كاشت گل‌های فصلي، رنگ‌آمیزی جداول ،اکران  المان‌های نوروزی ، اجراي برنامه فرهنگي و هنري، استقبال از نخستين مسافران نوروزي و ...  ازجمله برنامه‌های شهرداري در استقبال از بهار است.
وي خدمات‌رسانی به مسافرين و گردشگران را حائز اهميت دانست و گفت: تمام تلاش ما بر اين است تا با تشكيل ستاد خدمات سفر،رفاه حال مسافرين و گردشگران را فراهم آورده آن‌چنان‌که نام و خاطره‌ای خوش از شهر مباركه در اذهان باقي بماند.
تاکی بابیان اينكه مباركه به‌عنوان نگين سبز استان اصفهان شناخته می‌شود افزود : با توجه به در پیش بودن ایام نوروز و ضرورت زيباسازي شهر، معاونت اجرايي و خدمات شهري با حداكثر ظرفيت کارکنان و امکانات در روزهاي پاياني سال و تعطیلات نوروزي به نظافت شهر خواهد پرداخت و شهر را براي مسافران و شهروندان مهيا خواهد كرد.

وي اضافه كرد: در ايام نوروز ستاد تسهيلات سفر شهرداري به‌صورت شبانه‌روزی آماده خدمت به مسافران است و تدابير لازم براي استقبال از نوروز 1398 انديشيده شده است.
معاون خدمات شهری شهرداری مبارکه افزود:در اجراي برنامه‌های استقبال از بهار تلاش خواهيم نمود تا كارها و شرايط به‌گونه‌ای فراهم شود تا باعث نشاط و شادابي بيشتر شهر، شهروندان و مسافران به اين شهر باشد.
امین اله تاکی خاطرنشان كرد: اميدواريم تا با بسيج همه امكانات به استقبال مسافران نوروزي برويم و خدماتی درشان شهر و مردم مباركه به مسافران و مهمانان نوروزي ارائه كنيم و با تلاش كاركنان بخش‌های مختلف شهرداری  و همكاري ساير ادارات بتوان امكانات مناسبي جهت فراهم آوردن رفاه و رضايت عمومي بيشتر ايجاد كرده تا هم‌وطنانی كه به شهر مباركه سفر می‌کنند، لحظات خوشي را در ايام نوروز بگذرانند.

 















 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top