امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20578
بروزرسانی: پنج شنبه, ۰۶ دی ۱۳۹۷ ۰۹:۴۱

پیام مدیریت شهری به مناسبت فرارسیدن یوم الله 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت

شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه طی پیامی فرارسیدن سالروز حماسه 9 دی‌ماه ، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت ، را گرامی داشتند.

 

متن پیام بدین شرح است :

 

باسمه‌تعالی

مردم ما در مقابله‌ی با فتنه، خودشان به پا خاستند. نهم دی در سرتاسر کشور مشت محکمی به دهان فتنه‌گران زد.

  مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)

 

انقلاب اسلامی ایران در طول عمر پربرکت خود، با روزهای حساس مواجه بوده است که هر یک به ‌نوبه خود در سرنوشت ملت ایران نقش بسزایی داشته است.

دی‌ماه 88، نقطه سرنوشت‌ساز تقابل همه‌جانبه جبهه استکبار و معاندین نظام با اسلام، انقلاب و ولایت‌فقیه دریکی از حساس‌ترین مقاطع تاریخی کشور بود که با حضور اعجاب‌آور، آگاهانه و برخاسته از بصیرت متکی بر ایمان و اراده الهی ملت ایران، حماسه‌ای ماندگار، الهام‌بخش و عبرت‌آموز برای همیشه تاریخ لقب گرفت.

روز نهم دی‌ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم‌الله و ماندگار گردید. در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه درصحنه ایران اسلامی، حماسه‌ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساختتند و نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به‌خوبی می‌شناسند و هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ‌های آنان را نمی‌خورند و می‌دانند عبور از گردنه‌های خطرناک زمان و فضای غبارآلود فتنه، جز با تبعیت از ولایت میسر نخواهد بود و مردم مسلمان و انقلابی ایران نشان دادند که این جمله حضرت امام (ره) را که فرمودند: «پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا به مملکت تان آسیب نرسد» به‌خوبی در عمل به آن معتقد و پایبند هستند.

نهم دی‌ماه یک هزار و سی صد و هشتادوهشت، جشن بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی بود.این‌جانبان ضمن گرامی داشت حماسه بزرگ 9 " دی "؛ روز بصیرت و میثاق امت با ولایت ، اعلام می‌دارد مدیریت شهری مبارکه نیز همچون سایر آحاد ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی  با آگاهی و حرکت در مدار ولایت‌فقیه در هر زمان و مکان، اجازه نخواهند داد که استکبار و سران فتنه بتوانند فرصت مجددی برای ایجاد فتنه‌های شیطانی بیابند و با بصیرت در راستای اهداف انقلاب اسلامی گام بر خواهد داشت .

سید محسن هاشمی – شهردار مبارکه

سجاد خالوزاده – رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه

اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه

 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top