امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20570
بروزرسانی: دوشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۷ ۱۰:۳۴
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مبارکه:

بازسازی اساسی 4 دستگاه اتوبوس واحد با حداکثر صرفه جویی اقتصادی

شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه به مناسبت 26 آذر روز حمل و نقل و رانندگان از سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مبارکه بازدید کردند .

سید جمال هاشمی مديرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مبارکه در این بازدید گفت: با توجه به شرايط اقتصادي موجود و محدوديت‌هايي كه براي تامين ناوگان جديد وجود دارد، بازسازي ناوگان بعنوان یکی از اولویت های اصلی این سازمان مشخص شد  تا اتوبوس‌ها با يك فرايند بازسازي به چرخه فعاليت در شهر باز گردند و در روند خدمت رسانی با مشکلی مواجه نشویم.

مديرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مبارکه با اشاره به بازسازی کامل 4 دستگاه اتوبوس عنوان کرد : اتوبوس‌هایی که دارای وضعیت نامناسب و نیازمند بازسازی و تعمیرات اساسی بودند شناسایی و بازسازی اساسی چهار دستگاه اتوبوس از بهمن ماه سال گذشته توسط اکیپ‌های فنی و خدماتی و بخش خصوصی به لحاظ تعمیرات فنی موتور و گیربکس، شاسی کشی، صافکاری، رنگ آمیزی، تعویض صندلی‌ها و تعمیر کف انجام گردید. در بازسازي اتوبوس‌ها، براي تامين قطعات و لوازم محدوديت‌هايي وجود دارد، اما با اين حال هزينه بازسازي كمتر از خريداري اتوبوس‌هاي جديد است.  اینکار هزینه ای بالغ بر هشت میلیون تومان برای هر دستگاه در بر داشت که با توجه به استفاده حداکثری از توان و ظرفیت های داخلی سازمان صرفه جویی حدود 100 میلیون تومان حاصل شد. هفت دستگاه از اتوبوس ها هم نیاز به کف سازی داشت که این کار هم کاملاً توسط نیروهای سازمان انجام شد .

وی از فعالیت 41 دستگاه اتوبوس سازمان در سطح شهر ومحلات مبارکه خبر داد و افزود: این تعداد اتوبوس، مسئولیت روزانه خدمت‌رسانی به بیش از 11000 هزار نفر را بر عهده دارند. با توجه به این حجم خدمت رسانی در ارتباط با كاهش منابع مصرفي از جمله سوخت و روغن اتوبوس‌ها ، کاهش آلودگی و... برنامه های مختلفی مشخص شده است . یکی از این برنامه ها بازدید مستمر کارشناسان فنی برای پایش و ارائه راهکارهای لازم برای این موارد است  که براساس چک لیست های تهیه شده در خصوص دودزا بودن، کنترل سیستم های ایمنی و شناسایی نقص های فنی تک تک اتوبوس ها و پس از بازدید و تنظیم برنامه رفع نواقص این اتوبوس ها در فرصت زمانی اعلام شده، برنامه ریزی و اقدام می شود.

هاشمی آسایش شهروندان را هدف اصلی سازمان عنوان و اظهار کرد : در محلات صادقیه ، شیخ آباد و محمد آباد مناسب سازی ایستگاه های واحد انجام شد . اکیپ های بازرسی نیز روند خدمت رسانی را بصورت مستمر رصد نموده و هرگونه مشکل را برای بررسی کارشناسی گزارش می دهند . در مناسبت ها و ایام خاص حداکثر تلاش خود را برای سرویس دهی مناسب بکار گرفته ایم و بحمداله با برنامه ریزی های صورت پذیرفته امسال برای سرویس دهی به دانش آموزان عزیز با مشکل مواجه نبودیم که جای دارد از خدمات وتلاش های شبانه روزی کارکنان عزیز این سازمان بالاخص رانندگان خدوم تشکر و قدردانی نمایم.



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top