امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20565
بروزرسانی: چهارشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ۱۱:۲۸

ضرورت حضور فعالتر باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در برنامه های فرهنگی ورزشی مبارکه

شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه ضمن بازدید از بخش های مختلف باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان با مدیر عامل و مدیران ارشد این باشگاه دیدار و گفتگو کردند.
این دیدار با هماهنگی رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه با هدف ارتقای سطح همکاری بین دو مجموعه و تشکیل کارگروهی مشترک برای اجرای برنامه های فرهنگی، ورزشی به منظور ایجاد شادابی و نشاط برای شهروندان شهرستان مبارکه انجام شد.

در این دیدار مهندس هاشمی شهردار مبارکه ضمن تشکر از تشکیل این جلسه گفت : باشگاه فولاد مبارکه سپاهان یکی از باشگاه های با ثبات کشور است که ثابت کرد که عناوین قهرمانی فقط مختص به تیم های پایتخت نیست . تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان یکی از تیم های پر افتخار لیگ برتر فوتبال ایران است و برای استان و بالاخص شهرستان مبارکه عامل افتخار است .

شهردار مبارکه با اشاره به فعالیت های سنوات قبل این باشگاه در شهر مبارکه عنوان کرد : باشگاه فولاد مبارکه سپاهان قبلاً اقدامات خوبی در شهر و شهرستان انجام می داد ولی با گذشت زمان این فعالیت های کم رنگ و کم کم به فراموشی سپرده شد .امروز خواهان این هستیم که فعالیت های گذشته باشگاه دوباره در شهرستان و شهر مبارکه از سر گرفته شود و شاهد حضور فعال تر این باشگاه در فعالیت های فرهنگی و ورزشی مبارکه باشیم .

وی با اعلام این موضوع که به دنبال کمک های مالی از طرف این باشگاه نیستیم افزود: به دنبال این هستیم که فقط نام باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در شهر نباشد بلکه مشارکت این باشگاه را در عرصه های فرهنگی و ورزشی شهر از جمله تاسیس کانون هواداران ، پایگاه های استعداد یابی ،اجرای برنامه های فرهنگی ورزشی ... را داشته باشیم که قطعاً این مشارکت عامل توسعه زیرساخت های ورزشی ، گسترش فرهنگ ورزش خواهد بود .

مهندس هاشمی تشکیل کمیته مشترک ورزش را ضروری دانست و گفت: تشکیل کمیته ای با حضور نمایندگان شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه و باشگاه فولاد مبارکه برای ریشه یابی مشکلات موجود و تصمیم گیری برای رفع مشکلات حوزه های فرهنگی و ورزشی می توانند بسیار موثر باشد.

دکتر خالوزاده رئیس شورای اسلامی شهر ضمن تشکر از تابش مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت :از اینکه جلسه ای در اسرع وقت تشکیل دادید از طرف مدیریت شهری تشکر می کنم . حضور باشگاه برای شهرستان عامل مباهات شهرستان و پتانسیل بسیار خوبی است.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه با اشاره به توانایی بالای ورزشی شهر مبارکه اظهار کرد: ظرفیت ها و پتانسیل های بسیاری در رشته های مختلف ورزشی در مبارکه وجود دارد اما آماده نبودن زیرساخت ها و همچنین عدم حمایت از ورزشکاران مانع از شکوفایی این توانایی ها شده است که حضور و حمایت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان می تواند عامل شناسایی و رشد ورزشکاران وتوسعه رشته های ورزشی که به آنها در شهر مبارکه پرداخته نشده است ، شود.

وی با بیان اینکه برای اولین بار است چنین جلسه‌ای برای گفتگوی مدیریت شهری و مسئولان باشگاه ورزشی فولاد مبارکه سپاهان تشکیل شده افزود: این جلسه را باید به فال نیک گرفت .چندین سال است که باشگاه در شهرستان مبارکه فعالیت می‌کنند، اما متاسفانه تاکنون هیچگونه ارتباط موثری بین مدیریت شهری و باشگاه وجود نداشته‌است. با برنامه ریزی و تشکیل جلسات مستمر و همچنین تشکیل کارگروه مشترک مربوطه باید به سمتی حرکت کنیم که مردم، حضور و مشارکت باشگاه را در امور فرهنگی و ورزشی شهر حس کنند .

تابش مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان نیز ضمن خیر مقدم به شهردار ،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه گفت : این دیدار ها و جلسات عامل هم افزایی ، همدلی و تعاملات بیشتر است.برای موضوعات طرح شده اعلام آمادگی میکنیم چرا که برای خدمت به شهروندان عزیز آمده ایم . امیدواریم با تعاملات هرچه بیشتر شاهد ارتقای سطح همکاری بین دو مجموعه در راستای انجام برنامه های فرهنگی و ورزشی و ایجاد هرچه بیشتر نشاط شهروندی باشیم .

در حاشیه این بازدید شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مباکه با قلعه نویی سرمربی و همچنین کادر فنی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان دیدار کردند.



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top