امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20553
بروزرسانی: دوشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۷ ۱۳:۱۹

دیدار مردمی شهردار مبارکه با شهروندان

مهندس هاشمی صبح امروز به روال روزهای دوشنبه هر هفته ، پذیرای تعدادی از شهروندان فهیم مبارکه ای بود تا در جلسه ملاقات مردمی شهردار، به طرح مسایل و مشکلات خود بپردازند.

شهردار مبارکه در ادامه ملاقاتهای مردمی خود، امروز هم  با تعداد زیادی از شهروندان دیدار و به مسائل و مشکلات شهروندان حاضر رسیدگی کرد.

دیدار مردمی شهردار مبارکه در راستای تداوم ملاقاتهای مردمی وی با شهروندان صورت می گیرد که در آن شهروندان بدون واسطه به بیان مشکلات و مسائل خود با شهردار مبارکه می پردازند.

در جریان این جلسه تعدادی از شهروندان به صورت چهره به چهره با شهردار دیدار کرده و به طرح مشکلات خود پرداختند؛ همچنین مهندس هاشمی  پس از استماع مسایل مطرح شده از سوی شهروندان در زمینه های عمرانی، خدماتی،مالی ،شهرسازی  ، دستورات لازم برای پیگیری مشکلات آن ها را صادر کرد.

جلب رضایتمندی شهروندان، ارتباط رو در رو و بدون واسطه مردم با شهردار و تکریم ارباب رجوع  از اهداف برگزاری جلسات ملاقات مردمی شهردار مبارکه با شهروندان می باشد.

تمامی مدیران و مسئولان حوزه های مختلف شهرداری نیز در تمام ایام هفته درب اتاقشان به روی ارباب رجوعان باز است و ملزم به پاسخگویی به مشکلات و مطالبات مراجعه کنندگان هستند اما باتوجه به پیچیدگی برخی مشکلات و تمایل شهروندان جهت دیدار با شهردار، جلسه ملاقات مردمی با مردم برگزار می شود تا فرصتی برای دیدار چهره به چهره با شهروندان در راستای رسیدگی به مطالبات و مشکلات شهروندان در حوزه های شهری فراهم شود.

لازم به ذکر است ملاقات های عمومی شهردار با شهروندان همه هفته در روزهای دوشنبه از ساعت 8 الی 12  در دفتر شهردار مبارکه برگزار می شود و شهروندان عزیز میتوانند روزهای دوشنبه هر هفته با تعیین وقت قبلی با شهردار دیدار و به طرح مشکلات خود بپردازند.



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top