امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20551
بروزرسانی: دوشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۷ ۱۲:۴۲

دیدار مدیریت شهری مبارکه با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان

شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه با فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه دیدار و گفتگو کردند.

سرهنگ نصر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه ضمن تقدیر از مدیریت شهری گفت: بسیج محور وحدت و امنیت ملی است . بسیج تنها مجموعه‌ی فراگیری است که از همه اقشار مختلف از زن و مرد و پیر و جوان، با گرایش‌ها و سلایق مختلف در آن گردآمده‌اند و این تنوع و تکثر در عین وحدت در ذیل عنوان بسیج، رمز همگرایی و وحدت زایی بسیج هست.

وی با اشاره به برنامه انجام‌شده در هفته بسیج افزود : به مناسبت هفته بسیج مانور و گشت‌های محله ای خوبی داشتیم و این حرکت کمک بسیار خوبی برای برقراری هرچه بیشتر امنیت محله‌های شهر بود و تداوم این حرکات کمک سایر مسئولین را می‌طلبد .

در این دیدار شهردار مبارکه  با اشاره به‌ضرورت فراگیر شدن تفکر بسیجی گفت : تفکر بسیجی همان اخلاص، ایمان به هدف، بالندگی و رشد آفرینی است که این تفکر باید در تمام اقشار جامعه فراگیر شود . تفکر و روحیه بسیجی رمز موفقیت در تعالی و سرآمدی  در ارائه خدمات است . داشتن تفکر و روحیه بسیجی سبب افزایش نشاط و انگیزه در بین همکاران می‌شود که این امر درنهایت منجر به‌سرعت و دقت در خدمت‌رسانی به خدمت گیرندگان خواهد شد.

مهندس هاشمی حفظ وحدت و همدلی را به‌عنوان یکی از نیازهای اصلی شهرستان عنوان کرد و افزود : امروز وحدت حرف اول را می‌زند چه بین مسئولین و چه در بین مردم عزیز ، بسیج و نیروهای بسیجی می‌توانند عامل مهمی برای ایجاد این وحدت و همدلی باشند و از این پتانسیل باید به‌خوبی بهره‌مند شد .وحدت مسئولین عامل وحدت مردم است .دشمنان با ایجاد تفرقه به دنبال اهداف شوم خود هستند که خوشبختانه با درایت بسیج این فتنه‌ها در نطفه سرکوب‌شده است .

شهردار مبارکه با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج و ضرورت زنده نگه‌داشتن یاد شهدا تصریح کرد: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا عامل مؤثری در شناخت راه نورانی و عمل به سیره و وصایای آن‌هاست و مسئولین به موضوع باید بیشتر توجه کنند .

وی نصب تمثال مبارک شهدا در خیابان‌های اصلی شهر را به‌عنوان یکی از دستور کارهای مدیریت شهری بیان کرد و گفت: طی جلساتی که داشتیم کار ساخت تمثال مبارک شهدا شهر و محلات از این هفته شروع شد وانشااله هم‌زمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر شاهد نصب تمثال‌ها خواهیم بود.

دکتر خالوزاده رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه نیز ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های مجموعه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گفت : بسیج سرمایه اجتماعی بزرگ و قابل‌اعتماد  نظام مقدس جمهوری اسلامی است  و یکی از مؤلفه‌ها و عناصر کلیدی که جایگاه ممتاز و بی‌نظیری در ایجاد همبستگی ملی در انقلاب اسلامی را بر عهده دارد، مجموعه‌ی بسیج هست. بسیج بعد از جنگ تحمیلی نیز عامل پیشرفت، توسعه، عمران و آبادانی کشور بود .

وی با اعلام آمادگی برای مشارکت در فعالیت‌های بسیج گفت : مدیریت شهری از جامعه بسیجیان هستند و از گذشته تاکنون تمام تلاش خود را برای همکاری با بسیج بکار گرفته و این همکاری‌ها تداوم خواهد داشت و انجام‌وظیفه در این مباحث از افتخارات مدیریت شهری است.



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top