امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20463
بروزرسانی: چهارشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ ۰۷:۳۲

معتمدیان دبیر عالی شورای گردشگری کشور :مبارکه شهری پر پتانسیل برای جذب گردشگر خارجی

نخستین نمایشگاه بین‌المللی اقتصاد و سرمایه‌گذاری گردشگری به همت سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور از چهارم تا هفتم شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بازار بزرگ ایران "ایران مال" باهدف معرفی هر چه بیشتر ظرفیت‌ها و امکانات موجود در صنعت جهانگردی، هتلداری و صنایع وابسته و آشنایی بیشتر گردشگران و مسافران داخلی و خارجی با جاذبه‌های گردشگری بالاخص در شهر ها برگزار شد .

ایجاد زمینه های تعامل میان ارگان‌های دولتی و بخش‌های خصوصی در شاخه گردشگری، شناسایی مشکلات، موانع و نقاط قوت و ضعف موجود در این حوزه و ارتقای جایگاه این صنعت در میان مسئولان دولتی و مردم از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه بود . هشت شهرداری از استان اصفهان در نمایشگاه شهر گردشگر حاضر شدند و شهرداری مبارکه نیز باهدف معرفی جاذبه های گردشگری شهر در این نمایشگاه حضور فعال داشت.

پس از پایان این نمایشگاه ، غرفه شهرداری مبارکه از میان غرفه های استان اصفهان بعنوان غرفه برتر از سوی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری اصفهان اعلام گردید و از همت مجدانه شهرداری مبارکه در راستای حصول اهداف برگزاری این نمایشگاه تقدیر شد.

معتمدیان دبیر عالی شورای گردشگری کشور در بازدید از غرفه شهرداری مبارکه در این نمایشگاه گفت: شهر مبارکه با قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی و تاریخی خاص از پتانسیل های خوبی برای جذب گردشگر خارجی برخوردار است .گردشگرهای خارجی بالاخص اروپایی به بخش های گردشگری استان اصفهان بسیار علاقه مند هستند و باید از تمام ظرفیت ها برای جذب گردشگران خارجی استفاده کنیم .

معتمدیان حضور شهرداری مبارکه در نمایشگاه شهر گردشگر را بسیار خوب ارزیابی کرد و عنوان کرد: شهرداری همت بزرگی داشته و زحمات زیادی کشیده شده که ستودنی است . چون در بخش ایرانیان مقیم خارج فعال هستم تمام تلاش خود را برای معرفی جاذبه های گردشگری شهر مبارکه به ایرانیان مقیم خارج و همچنین جذب سرمایه گذار به کار خواهم بست و برای این کار از ظرفیت های بخش دولتی و بخش خصوصی استفاده خواهم کرد.

وی از شهر مبارکه بعنوان شهری صنعتی و پرتوان در بخش گردشگری یادکرد و افزود : در شهرستان مبارکه بیش از 500  واحد صنعتی بزرگ و کوچک و صنایع مادر قرار دارد که بخشی از کشور را تامین اقتصادی می کند و از این ظرفیت باید برای معرفی ظرفیتهای گردشگری استفاده نمود . مدیریت شهری با برنامه ریزی دقیق می تواند از این ظرفیت ها به شکل اقتصادی استفاده کند و ان شاءا... شهر مبارکه آینده بسیار خوبی در بخش گردشگری خواهد داشت.



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top