امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20453
بروزرسانی: سه شنبه, ۰۶ شهریور ۱۳۹۷ ۱۸:۴۸
رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه در بازدید از غرفه شهرداری مبارکه :

نگاه ویژه شورای پنجم به توسعه گردشگری شهر مبارکه

دکتر خالوزاده رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه در حاشیه بازدید از غرفه شهرداری مبارکه در نمایشگاه بین المللی شهر گردشگر اظهارکرد: یکی از مهمترین برنامه‌های شورای شهر پنجم، جایگزینی درآمدهای پایدار به جای درآمدهای ناپایدار و آسیب‌رسان شهری است و یکی از مهمترین بخش‌های درآمد پایدار «گردشگری» است.
وی با بیان ضرورت حرکت در مسیر درآمد زایی بیشتر از حوزه گردشگری تصریح کرد: توجه ویژه به مقوله گردشگری یکی از بهترین راه های درآمد زایی است که مشخصاً با برنامه ریزی های صحیح و تخصیص بودجه لازم ، می توان حتی در شرایط فعلی نیز به آن دست یافت . صنعت گردشگری می‌تواند به توسعه درآمدهای پایدار شهری تاثیر بسزایی داشته باشد
رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه افزود :معرفی جاذبه های گردشگری شهر اولاً در سطح کشور و در مرحله بعد در سطح بین المللی بسیار راهگشا خواهد بود که لازم است به این مهم بیشتر پرداخته شود و همکاری سایر دستگاه ها را نیز می طلبد . نگاه این صنعت نگاهی توسعه‌پذیر است.
دکتر خالوزاده شهر مبارکه را شهری با ویژگی تاریخی، فرهنگی و طبیعی ویژه دانست و اظهار کرد:مبارکه توجه به جذب و جلب سرمایه گذاری های بخش غیردولتی و خارجی بعنوان یکی از اولویت های مدیریت شهری است .بخش گردشگری و پتانسیل های مربوط به این موضوع باید مورد توجه جدی قرار بگیرد، زیرا که در این بخش شرایط و بسترهای مناسب برای ظهور و بروز سرمایه گذاری ها مهیاست و با رسیدن به جایگاه اصلی در این حوزه شاهد تحولی شگرف در حوزه اشتغال زائی و افزایش درآمدهای مردم خواهیم بود. توسعه گردشگری در شورای اسلامی شهر مبارکه با نگاه ویژه ای بررسی گردید.
رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه در پایان به ضرورت شرکت در چنین نمایشگاه هایی تاکید کرد و افزود: شرکت در این نمایشگاه های گردشگری و ارائه فرصت های سرمایه گذاری و اقتصادی شهر و همچنین جاذبه های شهر به عموم افراد برای افزایش سرعت توسعه شهر بسیار موثر است و می‌توانیم با توسعه گردشگری اقتصادی پویا داشته باشیم.







 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top