امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20448
بروزرسانی: دوشنبه, ۰۵ شهریور ۱۳۹۷ ۱۲:۵۴
شهردار مبارکه :

ازهرفرصتی برای توسعه گردشگری استفاده خواهیم کرد

نخستین نمایشگاه بین المللی اقتصاد و سرمایه گذاری گردشگری با عنوان "شهر گردشگر" در محل سالن نمایشگاه بین المللی بازار بزرگ ایران "ایران مال" با حضور جمعی از مسئولین یکشنبه 4 شهریور شروع به کار کرد. شهرداری مبارکه نیز در طبقه E2غرفه 305 حضور دارد .
شهردار مبارکه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار مبارکه نیوز گردشگری را یکی از بخش های اصلی تجارت بین الملل بیان کرد و گفت: یکی از منابع اصلی ایجاد ثروت در بسیاری از کشورهای در حال توسعه ، گردشگری است . گردشگری علاوه بر حفاظت از میراث طبیعی و فرهنگی عامل اشتغال نیز هست .
مهندس هاشمی ،شهرمبارکه را دارای یکی از شهرهای پرجاذبه در حوزه گردشگری دانست و افزود: شهر مبارکه از مواهب طبیعی و تاریخی بسیاری خوبی برخوردار می باشد و شرکت در این نمایشگاه ها موقعیت بسیاری مناسبی برای معرفی شهر به مردم سایر شهرها است تا زمینه ساز تبدیل شهر به شهر گردشگر باشیم .
وی هدف اصلی شرکت در نمایشگاه را معرفی جاذبه های گردشگری شهر عنوان و تصریح کرد :حضور درنمایشگاه های گردشگری با معرفی جاذبه گردشگری عامل فراهم شدن ورود گردشگر به شهرستان است و همچنین عامل ایجاد ارتباطی گسترده بین فعالین و سرمایه گذاران عرصه گردشگری و مدیریت شهری است . و هدف اصلی ما برای حضور در این نمایشگاه معرفی شهر مبارکه به عنوان یک شهرگردشگر است .
شهردار مبارکه اظهار کرد : با توجه به اوضاع خاص اقتصادی شهرداری ها بهترین عامل توسعه شهری ، نگاه ویژه به صنعت گردشگری است . ازهرفرصتی برای توسعه گردشگری استفاده خواهیم کرد تا شهر را در مسیر توسعه سریعتر به جلو ببریم .
شایان ذکر است در روز اول نمایشگاه غرفه شهر مبارکه میزبان رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور،معاون تسهیلات و تامین منابع سازمان میراث فرهنگی ،معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان ، مدیر کل محترم میراث فرهنگی استان خراسان رضوی و جمع کثیری از بازدیدکنندگان نمایشگاه شهر گردشگر بود .









 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top