امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20444
بروزرسانی: سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ۰۷:۰۲
مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری ؛

پروژه های سرمایه گذاری شهرداری مبارکه فرصتی برای حضور سرمایه گذاران و رونق اقتصادی شهر

مدیر اداره سرمایه‌گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری مبارکه با بیان اینکه درآمدزایی شهرداری می‌تواند تاثیر قابل توجهی در پیشبرد اهداف و برنامه‌های شهرداری داشته باشد گفت :یکی از مهمترین رویکردهاي شهرداري برنامه ریزی  لازم جهت استقبال از سرمایه گذاران ، با هدف توسعه شهر است.

عزیزخانی سرمایه گذاری شهرداری مبارکه فرصتی برای حضور سرمایه گذاران و رونق اقتصادی شهر دانست و تصریح کرد: در حال حاضر سه پروژه شاخص و با اهمیت در دستور کار این حوزه جهت جذب سرمایه گذار قرار گرفته و بخش زیادی از روند اجرایی و اداری این پروژه ها انجام پذیرفته  است . پروژه تابلوهای تبلیغاتی قرارداد منعقد شد و سرمایه گذار در حال اجرا و نصب تابلوها می باشد . پروژه احداث جایگاه های سوخت فراخوان آن برگزار و تعیین برنده فراخوان در حال بررسی می باشد و پروژه نیروگاه خورشیدی نیز در مرحله برگزاری  فراخوان میباشد .

وی در خصوص پروژه احداث 2 جایگاه سوخت در محلات صفائیه و نصیرآباد گفت : صف های طولانی پمپ بنزین ها به ویژه در ایام خاص سال و در ساعات مشخصی از روز ، مشکلات زیادی از جمله مشکلات ترافیکی ، صف انتظار طولانی و..  را برای شهروندان ایجاد کرده و تاکنون شهرداری نیز تسهیلاتی را در این خصوص برای سرمایه گذاران فراهم نکرده بود. گرانی زمین و نیاز به سرمایه اولیه فراوان یکی از موانع بزرگ سد راه سرمایه گذاران شهری برای ساخت پمپ بنزین در خیابان ها و معابر اصلی شهرها است که شهرداری مبارکه با پیش بینی احداث این دو جایگاه سوخت برای محلات نصیر آباد و صفائیه اهداف کاهش سفرهای درون شهری ، ایجاد اشتغال ، کاهش ترافیک هسته مرکزی شهر و در نتیجه افزایش رفاه و آسایش عمومی را دنبال می کند .

مدیر اداره سرمایه‌گذاری و مشارکت های مردمی در خصوص پروژه تابلو تبلیغاتی لایت باکس اظهار کرد: انواع مختلف تابلو لایت باکس و به‌ویژه تابلوهای LED دار بسیار در کاهش مصرف انرژی کارآمد هستند. این تابلوها را تابلوهای سازگار با محیط‌زیست می‌دانند، زیرا مصرف برقشان از تابلوهایی که در آن‌ها از نور فلورسنت استفاده می‌شود، بسیار کمتر است. با توجه به این‌که تابلو تبلیغاتی تقریباً باید به‌صورت ۲۴ ساعتی روشن باشد، گزینه مصرف برق اهمیت زیادی پیدا می‌کند. یکی دیگر از مزایای تابلو لایت باکس طراحی سفارشی است. این نوع تابلوها را می‌توان به‌طور گسترده‌ای سفارشی‌سازی کرد؛ مزیتی که در سایر انواع تابلوها به‌آسانی امکان‌پذیر نیست.بحمداله این پروژه سرمایه گذاری توسط سرمایه گذار در حال اجرا است و نصب است.

عزیزخانی با تاکید بر ضرورت حرکت به سمت انرژی های پاک گفت : سوخت‌های فسیلی به دلیل آلایندگی و عمرکوتاهی که دارند، نمی‌توانند نیازهای صنعتی و شهری را برای همیشه برآورده کنند؛ بنابراین باید به سمت انرژی‌های پاک حرکت کرد . مبارکه از پتانسیل های خوبی برای این حرکت برخوردار است .به دلیل وضعیت آب و هوای شهرستان، ایجاد نیروگاه خورشیدی برای مبارکه مناسب و این شهر را نه تنها به سمت آشتی با محیط زیست سوق می‌دهد؛ بلکه برای شهرداری در بلند مدت درآمدزاست. از اینروپروژه  احداث نیروگاه خورشیدی با ظرفیت 1 مگاوات تعریف شد که تولید انرژي پاك و عدم تولید آلودگی هاي زیست محیطی ،کوتاه بودن زمان طراحی و نصب سیستم، عمر زیاد، تعمیر و نگهداري آسان و کم هزینه از مزیت های این طرح است.

مدیر اداره سرمایه‌گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری مبارکه ضمن دعوت از تمام سرمایه گذاران به ویژه سرمایه گذاران بومی برای مشارکت دراین پروژه افزود : نحوه مشارکت این طرح به گونه ای است که آورده هریک از طرفین 50 درصد از حجم سرمایه گذاری می باشد . زمین محل اجرای پروژه توسط شهرداری بصورت اجاره در اختیار طرح قرار می گیرد.

وی در پایان گفت : شهر مبارکه فرصت‌های سرمایه‌گذاری خوبی دارد که برای معرفی این فرصت‌ها تمام تلاش خود را به‌کار خواهیم بست تا علاوه بر ایجاد درآمد برای شهرداری ، توسعه شهر و رفاه هرچه بیشتر شهروندان را شاهد باشیم .

 



 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top