امروز: سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20426
بروزرسانی: دوشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۳۰
موسوی مدیر عامل سازمان آتش نشانی :

منابع انسانی عامل اصلی رشد سازمان

اولین جلسه مدیرعامل جدید سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مبارکه با کارکنان سازمان برگزار شد. مهندس سید رسول موسوی که به تازگی سکان هدایت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مبارکه را در اختیار گرفته در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از خدمات مدیرعامل قبلی ، راهبردها و چشم اندازهای آینده را برای کارکنان تشریح کرد .

مدیرعامل سازمان آتش نشانی گفت : آموزش مردم با محوریت مدارس و دانش آموزان، از اولویت های کاری این سازمان به منظور پیشگیری از وقوع حوادث است. از آنجایی که حفظ آمادگی مردم در رویاروئی با حوادث به‌عنوان اولین گروهی که در صحنه حادثه هستند و رعایت اصول ایمنی در حوادث بی‌تأثیر نبوده، سازمان ها و مراکز آتش نشانی درآموزش عمومی مردم و افزایش ارتقای فرهنگ ایمنی، در سطوح و اقشار مختلف شهروندی بسیار نقش مهم و موثری دارند.

موسوی با بیان اینکه  منابع انسانی عامل اصلی رشد سازمان می باشند اظهار کرد: بهسازی منابع انسانی می تواند زمینه ساز توسعه گردد، غنی شدن نظام فکری نیروی انسانی و بالا رفتن سطح بینش، دانش و مهارت های آن است که می تواند موجب رشد سازمان گردد. آموزش کارکنان به عنوان یکی از اصلی ترین روش های بهسازی نیروی انسانی می تواند با ایجاد تغییر در نظام فکری مدیران و کارکنان نسبت به سازمان و افزایش توانایی های شغلی آن ها سهم عمده ای در افزایش بهره وری سازمانی داشته باشد.

وی ضمن آرزوی ایامی کم حادثه افزود: با حمایت و همت پرسنل آتش نشانی ، ارتقاء سطح آمادگی روحی و جسمی ، آموزش به روز آتش نشانان تمام تلاش خود را در جهت ایمنی و آسایش شهروندان عزیز به کار خواهیم گرفت .



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top